فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج):

هدف دانشگاه بقیةالله(عج) والاتر از کسب رتبه‌های بین‌المللی است

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله گفت: هدف این دانشگاه دست یافتن به علمی است که مبنای وحیانی داشته باشد، لذا ما برای کسب جایزه نوبل و به دست آوردن رتبه‌های بین‌المللی فعالیت نمی‌کنیم؛ بلکه هدف ما رسیدن به این موضوع است که منشأ علوم به ذات باری تعالی منتهی می‌شود.
کد خبر: ۱۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ - 28April 2014

هدف دانشگاه بقیةالله(عج) والاتر از کسب رتبه‌های بین‌المللی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر "جعفر اصلانی" فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) در پنجمین جشنواره علمی تحقیقاتی علوم پزشکی سپاه که با عنوان "جشنواره باقرالعلوم(ع)" برگزار شد، گفت: تفکر بالنده شیعه و ایران سرافراز و عزیز این استحقاق را دارد که در تمامی عرصههای نوین علمی و تحقیقاتی دنیا جزو برترینها باشد.

وی افزود: پیشرفتهای شگرف علمی مبنای مادی دارد و این موضوعی است که در دنیای غرب رواج و گسترش یافته است، اما اگر ما به دنبال علمی باشیم که مبنای وحیانی نداشته باشد آن علم ارزشی ندارد. ما دنبال آموزشی هستیم که مبنای آن منجر به تحول در انسان و ارتقای عبودیت انسان هم در آموزش دهنده و هم در آموزش گیرنده شود.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله ادامه داد: در ارائه خدمات هم ما به دنبال این هستیم که خمت مبانی خدایی داشته باشد و هیچ چیز در قبالش مطرح نباشد. پس رسیدن به علمی که مبنای وحیانی دارد و رسیدن به این موضوع که منشا علوم به ذات باری تعالی منتهی میشود، از اهداف ما محسوب میشود.

نظر شما
پربیننده ها