روایتی از دیدار یک جانباز با مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس

جانباز حسنعلی نوروزیان از جمله جانبازان دوران دفاع مقدس است که در زمان مجروحیت و جانبازی در بیمارستان بقیه‌الله(عج) تهران با مقام معظم رهبری دیدار کوتاهی داشته است.
کد خبر: ۱۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ - 03May 2014

روایتی از دیدار یک جانباز با مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جانباز "حسنعلی نوروزیان" در مراسم رونمایی از کتاب "جانبازان" مجموعه خاطرات این رزمنده دفاع مقدس، در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به خاطرات خود در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: در روزهای آغاز جنگ بهخاطر رضای خدا به مناطق عملیاتی اعزام شدم و درعملیاتهای خیبر، والفجر۲ و ۳ و والفجر ۴ و ۸ به عنوان آرپیجیزن حضور داشتم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس افتخار آشنایی با شهیدان بابایی و دستواره را داشتم، بهطوری که میتوانم بگویم سرفرازی ایران اسلامی و قطع دست آمریکا از میهناسلامیمان مدیون ایثارگریهای این شهدای والا مقام است.

نوروزیان با اشاره به خاطرات مختلفی از دوران دفاع مقدس گفت: در آن دوران آرزوی شهادت داشتم و زمانی که همرزمان و دوستان من به شهادت میرسیدند، به حال آنها غبطه میخوردم.

وی افزود: بیش از پنج سال در جبهههای دفاع مقدس خضور داشتم و در هنگام مجروحیتم شعار یا مهدی(عج) را سر دادم و از ناحیه دست و پا و سینه دچار مجروحیت شدید شدم. بهطوری که پنج بیمارستان تهران در آن زمان حاضر به پذیرش من نبودند. اما خداوند بزرگ صلاح دید که فرصت دوبارهای به من بدهد.

این جانباز دوران دفاع مقدس ادامه داد: یکی از خاطرات شیرین من در آن دوران در بیمارستان بقیهالله(عج) دیدار با مقام معظم رهبری بود که در آن زمانایشان رئیس جمهور بودند. در آن لحظه با حضور مقام معظم رهبری در کنار تختم از ایشان اجازه خواستم که عبای رهبر را به چشمم بمالم و به ایشان گفتم شما سیدی بزرگوار و جانباز دوران دفاع مقدس هستید، به خاطر همین من به عبای شما تبرک میجویم.

وی در پایان گفت مهمترین رزمندگان دفاع مقدس همسران شهدا و جانبازان هستند که در راه اسلام رزمندگان را در جبههها و پشتیبانی کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار