داریوش باباییان :

فیلم ارزشمند " ملکه " در بدترین زمان ممکن اکران شد

مدیران تلویزیون می توانستند لطف بیشتری از خود نشان دهند و تیزر تبلیغاتی بیشتری را از تلویزیون پخش می کردند / وقتی خود بنیاد سینمایی فارابی بدترین سانس سینمای خودش را در اختیار " ملکه " قرار می دهد از دیگران چه انتظاری می توان داشت ؟!
کد خبر: ۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷ - 28May 2013

فیلم ارزشمند

داریوش باباییان مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری "شکوفا فیلم " در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس گفت : بزرگترین مشکل ما در اکران فیلمهای سینمایی به هم ریختگی وضعیت اکران و نامنظم بودن آن است . ما باید با مشورت صاحب نظران و کمک گرفتن از متخصصان یک سیستم دقیق و روشن برای اکران فیلم هایمان تعریف کنیم و طبق آن برای هر کدام از فیلمهایی که می خواهیم اکران کنیم بسته به موضوع و محتوایی که دارند یک جایگاه ویژه در نظر بگیریم .

تهیه کننده " دزدان خیابان جردن" افزود : طبیعتا فیلمی مثل "ملکه "را نمی توان با فیلمی مثل رسوایی مقایسه کرد ، فیلم "ملکه " به لحاظ تکنیک و محتوی در سطح بسیار بالاتری از رسوایی قرار می گیرد و فیلم رسوایی هم به لحاظ تجاری بسیار بالاتر از فیلم "ملکه " است، هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند و مقایسه کردن این دو با هم اصلا درست نیست، اما از آنجا که "ملکه " فیلمی فرهنگی و ارزشمند است تهیه کننده و پخش کننده فیلم باید تمهیداتی را می اندیشیدند که فیلم بهترازاینها دیده شود . فارابی به عنوان سرمایه گذار فیلم می توانست سینما فرهنگ و سینما ناهید را به طور کامل در اختیار این فیلم بگذارد.

تهیه کننده " افراطی ها" تصریح کرد : پخش کننده فیلم می توانست تمهیداتی را بیاندیشد که تماشاگران با بلیط نیم بها به سالن بیایند و فیلم را ببینند. اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد و شرایط دیده شدن فیلم آن طور که بایسته و شایسته است فراهم نشد ، البته پخش در این باره بی تقصیر است چون زمان بدی برای اکران فیلم در نظر گرفته شده و این زمان بد امکان هر گونه مانوری را از پخش می گیرد، به هر حال سرمایه گذار فیلم بنیاد سینمایی فارابی است و باید برای فیلم خودش دل بسوزاند و آن را به نحو احسن اکران کند. وقتی خود بنیاد سینمایی فارابی بدترین سانس سینمای خودش را در اختیار " ملکه " قرار می دهد از دیگران چه انتظاری می توان داشت ؟!

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار