امیر خرم طوسی:

مذاکرات هسته‌ای بر مبنای دفاع از خون شهدا و ارزش‌ها پیگیری شود

جانشین رئیس ستاد ارتش گفت: مسئولان نظام و گروه مذاکره کننده بدانند مبنای مذاکره، دفاع از خون شهدا و ارزش‌هایی است که آن‌ها ترسیم کرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 05May 2014

مذاکرات هسته‌ای بر مبنای دفاع از خون شهدا و ارزش‌ها پیگیری شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "رضا خرمطوسی" جانشین رئیس ستاد ارتش، در مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام که صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش برگزار شد، با اشاره به تفحص این شهید گمنام در منطقه عملیاتی فتحالمبین اظهار کرد: ساختمان این دانشگاه به نام فتحالمبین شناخته میشود و بسیاری از فرماندهان شهید ارتش در این ساختمان پرورش یافتهاند و امروز نیز اینجا میزبان شهیدی از منطقه فتحالمبین شده است.

وی با بیان اینکه ما سعی میکنیم همواره از خون شهدا و دستاوردهایی که آنها رقم زدند، دفاع کنیم، تصریح کرد: اکنون دستاوردهای علمی، سیاسی و اجتماعی خوبی در کشور به دست آمده است.

جانشین رئیس ستاد ارتش در ادامه با تأکید بر لزوم تأمین امنیت پایدار در کشور افزود: مسئولان نظام و گروه مذاکره کننده بدانند مبنای مذاکره، دفاع از خون شهدا و ارزشهایی است که آنها ترسیم کردهاند.

خرمطوسی خاطرنشان کرد: ارزشهایی که شهدا برای ما به ارمغان آوردند، در پیروی از ولی فقیه زمان به دست آمد و امروز نیز باید با پیروی از ولی فقیه این ارزشها حفظ شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار