امیر ولی‌وند:

فرماندهان و دانش‌آموختگان دافوس ادامه دهنده راه شهیدان خواهند بود

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در مراسم تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام عملیات فتح‌المبین که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: فرماندهان و دانش آموختگان دافوس ادامه دهنده راه شهیدان خواهند بود.
کد خبر: ۱۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ - 05May 2014

فرماندهان و دانش‌آموختگان دافوس ادامه دهنده راه شهیدان خواهند بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیرسرتیپ دوم ستاد حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در مرسم تشییع پیکر شهید گمنام در این دانشگاه، اظهار کرد: من هم همراه این شهید والامقام در عملیات فتحالمبین حضور داشتم، اما او در سن ۲۰ سالگی به شهادت رسید و من افتخار شهادت را نداشتم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری ساختمان فتحالمبین در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش توضیح داد: دو سال پیش که ساختمانی را در دافوس به نام فتحالمبین نامگذاری کردیم نمیدانستیم که قرار است یکی از شهدای گمنام این عملیات در این دانشگاه و مجاور همین ساختمان آرام بگیرد. به نظر من این مسئله یک نشانه است تا دانشآموختگان و افسرانی که در این دانشگاه آموزش میبینند ادامه دهنده راه این شهید عزیز باشند و به افرادی که همانند ما در جنگ حضور داشتهاند نیز یادآور میشود که از خون شهدا پاسداری کنیم.

گفتنی است در این مراسم همچنین امیر سرتیپ رضا خرمطوسی، جانشین ستاد ارتش و حجتالاسلام والمسلمین سیدعلی فقیه، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش سخنرانی کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار