معاون سازمان بسیج اساتید کشور:

اساتید بسیجی می توانند عامل تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی باشند

معاون منابع انسانی سازمان بسیج اساتیىد کشور، استادان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی را عاملی موثر برای تحقق شعار و نامگذاری امسال باعنوان سال حماسه سیاسی و حماسعه اقتصادی از سوی رهبری معظم انقلاب، عنوان کرد.
کد خبر: ۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱ - 07August 2013

اساتید بسیجی می توانند عامل تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی باشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازستاد اطلاع رسانی چهاردهمین همایش سراسری اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور، بهرامی درآستانه این اجلاس در گفتگویی اظهار کرد: اساتید بسیجی می توانند از طریق همکاری و همفکری با دولت جدید در تحقق حماسه اقتصادی و رفع مشکلات اقتصادی جامعه، نقش موثری داشته باشند.

وی اشاره ای به نقش اساتید بسیجی در تحقق حماسه سیاسی داشت و افزود: در بحث حماسه سیاسی، اساتید می توانند با پیگیری و اطلاع رسانی مناسب در خصوص جنگ نرم و اقدامات فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی وظیفه خود را محقق سازند.

وی با اشاره به نقش بسیج اساتید در تحقق دانشگاهی با رویکرد اسلامی و فرهنگ انقلابی، اظهار داشت: نقش دانشگاه ها و اساتید پایبند به ارزش ها، به عنوان پرورش دهندگان روح آدمی در انتقال فرهنگ انقلاب و اسلام به افراد جامعه به قدری موثر است که می تواند در تدوام این فرهنگ در جامعه را تضمین کند.

بهرامی با اشاره به داشتن برنامه ای جامع در انتقال ارزش ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی در دانشگاه ها توسط اساتید، گفت: اساتید به ویژه اساتید بسیجی باید در راستای اسلامی کردن فضای دانشگاه ها و پیگیری مطالبات رهبری در سطح دانشگاه ها تلاش داشته باشند.

وی تاکید کرد: هماهنگی بین بحث های علمی در دانشگاه ها و فرهنگ ناب بسیجی در مراکز علمی یک اولویت است.

معاون سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه فعالیت های بسیج در دانشگاه با دیگر تشکل های دانشگاهی باید به صورت هماهنگ و در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری باشد، تاکید کرد: پویایی بسیج در دانشگاه ها از طریق ارتقای سطح بحث های علمی و فرهنگی در قالب حلقه های علمی امکان پذیر است.

چهاردهمین همایش سراسری اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور با شعار تحول در علوم انسانی مبنای ایجاد تمدن اسلامی، روزهای 28 تا 31 مرداد ماه جاری در جوار بارگاه منور رضوی برگزار می شود .

نظر شما
پربیننده ها