فرمانده انتظامی ایلام:

احترام به قانون در نظام آموزشی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: احترام به قانون باید در نظام آموزشی کشور جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.
کد خبر: ۱۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ - 06May 2014

احترام به قانون در نظام آموزشی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "علی دولتی" صبح امروز در جمع شماری از فرهنگیان ایلامی اظهار داشت: معلم، منادی نظم و امنیت اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: احترام به قانون باید در نظام آموزشی کشور جایگاه ویژهای داشته باشد.

وی ضمن گرامیداشت هفته معلم و تبریک این هفته به مربیان و تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت افزود: معلمان و مربیان، ایمان، عشق، خودباوری، حکمت و بینش را بر لوح جان و ضمیرهای پاک فرزندان این آب و خاک حک میکنند و ندای فطرت را به گوش همه میرسانند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: معلمان واقعی کسانی هستند که سیاهی جهل را از دلها میزدایند و زلال دانایی را در روان بشر جاری میسازند و دست توانایی دارند که چشمانداز آینده ما را ترسیم میکنند.

دولتی تصریح کرد: دغدغه فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت همیشه این است که حیات بشر بر مدار ارزشها و کرامت انسانی بچرخد و هیچ بیگانهای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.

وی گفت: در این میان بزرگانی همچون استاد شهید مرتضی مطهری با خیل عظیم این فرهیختگان و مربیان و معلمان در مسیر تعلیم و تربیت همراه شدند که نامشان همواره بر تارک زمان میدرخشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت این اسوه علم و ادب، نیروی انتظامی استان فرصت را مغتنم میشمارد و موضوع سپاس خود را نسبت به مقام شامخ معلم ابراز داشته و همت و تلاش والای آنان را برای پرورش نسلی آگاه، توانمند و با مسئولیت در جهت تحقق جامعهای امن و سرشار از رفاه را میستاید و به مقام و جایگاه رفیع آنان ارج مینهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار