"راز قطعنامه" در نمایشگاه کتاب پرفروش شد

مدیر انتشارات کیهان از پرفروش‌های کیهان یاد کرد و کاهش توان خرید مردم را عامل کم رونق شدن نمایشگاه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ - 07May 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، وحید نقشینه مدیر انتشارات موسسه کیهان در گفتوگویی از پرفروشترین آثار این موسسه در نمایشگاه کتاب نام برد و عنوان کرد: کتاب "راز قطعنامه" که به سیر تطور قطعنامه ۵۹۸ پرداخته در این کتاب آمده است و به روندی که اطرافیان امام خمینی(ره) برای وی در پذیرش این قطعنامه ایجاد کردند در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته است. "ارتش سری روشنفکران" و "رازهای دهه ۶۰" نیز از دیگر کتابهای پرفروش موسسه انتشارات کیهان است.

مدیر انتشارات کیهان به میزان استقبال کنندگان از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: میزان بازدیدکنندگان افزایش کمی داشته ولی میزان فروش کتاب با کاهش روبرو شده است. شاید یک دلیل آن، کاهش توان خرید مردم به نسبت سنوات گذشته باشد. افزایش مقولات مرتبط با چاپ نیز موجب شده تا قیمت کتاب افزایش داشته باشد و همین موشوع خرید کتاب را کاهش داده است.

او وضعیت توجه به کتابهای حوزه انقلاب اسلامی را اینطور عنوان کرد: موضوع فرهنگ، هم دغدغه رهبر انقلاب است و هم دغدغه متولیان فرهنگ باید باشد. کتابی که به موضوع انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی پرداخته و برای آن کار پژوهشی انجام شده، مورد کم لطفی واقع شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار