جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد

اجرای آب‌نمای موزیکال در باغ موزه دفاع مقدس همدان

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر "آب‌نمای موزیکال" در باغ موزه دفاع مقدس همدان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱ - 12May 2014

اجرای آب‌نمای موزیکال در باغ موزه دفاع مقدس همدان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، سرهنگ پاسدار "خلیل الهی تبار" جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امیرمومنان حضرت علی(ع) و روز مرد، حضرت علی(ع) را اسوهٔ دلیرمردی و عزتمندی دانست و اظهار کرد: از خود گذشتگی و ایثارگری یکی از ویژگیهای بارز اولین امام مسلمین بود و رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس امیرمومنان را به عنوان الگویی برای خود در نظر گرفته بودند.

وی افزود: امروز نیز همهٔ ما باید با سیرهٔ ائمهٔ معصوم(ع) آشنا بوده و به دنبال رواج این مهم در میان اقشار مختلف به خصوص قشر جوان باشیم.

وی منشاء اصلی فرهنگ ایثار و شهادت را حضرت علی(ع) دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز به عنوان یک هدف مهم به شمار میرود و طبق گفتهٔ رهبر معظم انقلاب رسیدن به این هدف بزرگ نیازمند یک مدیریت جهادی همراه با عزمی همگانی است.

الهی تبار هم چنین اضافه کرد: ایجاد فضاهایی همچون باغ موزه دفاع مقدس بدون شک یکی از موثرترین راهها برای ترویج این فرهنگ ناب در جامعه به شمار میرود و حضور نوجوانان و جوانان در چنین محیطهایی بسیار خوب و قابل اهمیت خواهد بود.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان در ادامه "آب نمای موزیکال" را یکی از بخشهای جذاب در باغ موزه همدان دانست و اظهار داشت: این بخش از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان فعالیت خود را در سال جدید از روز نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: نمایش تصویر بر روی آب، پخش تصاویر سه بعدی با استفاده از دستگاه لیزر بر روی پرده آب که در سطح کشور بینظیر است، و اجرای آب نمای موزیکال که ترکیبی از صوت، نور و آب میباشد از برنامههای اجرایی در این بخش از باغ موزه میباشد.

سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار از اجرای این برنامهها در جمعه شبها و اعیاد خبر داد و بیان داشت: مدت زمان اجرای این برنامه ۳۰ دقیقه بوده و تماشای آن برای همشهریان و مسافرین عزیز به صورت رایگان میباشد.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: دومین برنامهٔ «آب نمای موزیکال» در سال جاری فردا هم زمان با سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء اجرا خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته «آب نمای موزیکال» باغ موزه همدان ۳۸ بار اجرا شد که از این تعداد ۸ مورد آن به صورت اختصاصی انجام گردیده است.

الهی تبار در پایان یادآور شد: در ایامی که شرایط جوی به جهت وزش شدید باد و بارش مساعد نباشد امکان اجرای «آب نمای موزیکال» وجود نخواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار