جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد

بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس همدان در روز سوم خرداد

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان به صورت رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۱۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳ - 20May 2014

بازدید رایگان از باغ موزه دفاع مقدس همدان در روز سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، سرهنگ پاسدار "خلیل الهیتبار" جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالگرد حماسهی فتح خرمشهر اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس عملیاتها و حماسههای بسیاری توسط رزمندگان ما خلق شد، اما عملیات بیتالمقدس بدون شک یکی از مهمترین این عملیاتها به شمار میرود.

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان افزود: دشمن در آن زمان به خیال خود توانسته بود بخشی از خاک ایران اسلامی را تصرف کند و بر این باور بود که دیگر هیچ کس توان باز پس گیری این منطقه را ندارد اما دلیرمردان و شیردلان ایرانی به طور غافلگیرانه و شبانه شهر خرمشهر را محاصره کردند و توانستند با آزادسازی این شهر ملتی بزرگ را خوشحال کنند.

وی ادامه داد: امام نیز از این از خود گذشتگی و ایثار رزمندگان خرسند شدند و آن جملهی معروف را فرمودند که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و خرمشهری که به دست دشمن بعثی افتاده بود آزاد شد و 36 میلیون جمعیت ایران را در آغوش گرم خود گرفت.

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه همزمان با سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و حماسهی فتح خرمشهر برنامههای ویژهای در باغ موزه دفاع مقدس استان برگزار میشود، خاطرنشان کرد: در شب سوم خرداد ماه برنامهی آب نمای موزیکال پس از اقامهی نماز مغرب و عشاء در باغ موزه اجرا خواهد شد.

سرهنگ الهی تبار همچنین از برگزاری مراسم شب خاطره در دوم خرداد ماه خبر داد و افزود: در صبح روز سوم خرداد ماه نیز مراسم صبح خاطره و در عصر همان روز مراسم عصر خاطره با حضور رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همراه با پخش نماهنگ در خصوص حماسهی فتح خرمشهر برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار