صادق الحسینی:

مقاومت سوریه معادلات منطقه را تغییر خواهد داد/ جنگ در سوریه انتقام از حزب الله و جمهوری اسلامی است

کارشناس امور جهان اسلام، اقدامات تروریستی علیه سوریه و ایجاد بحران در این کشور را پاتک ضدانقلاب علیه بیداری اسلامی درمنطقه عنوان کرد وگفت: آنها تلاش دارند محور مقاومت را به استحاله بکشانند.
کد خبر: ۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲ - 28May 2013

مقاومت سوریه معادلات منطقه را تغییر خواهد داد/ جنگ در سوریه انتقام از حزب الله و جمهوری اسلامی است

محمد صادق الحسینی در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: مطمئنا سوریه با تحولات سریع و بیداری مردم منطقه و همچنین مقاومت و ایستادگی ملت شریف سوریه به رهبری بشار اسد، از لوث تروریست ها و حامیان آنها نجات پیدا خواهد کرد و معادله جدیدی را با سلطه جهانی غرب شکل خواهند داد، که قطعا اگر بالاتر از پیروزی 2006 لبنان نباشد در حد آن خواهد بود.

وی با بیان این که جنگ جهانی علیه سوریه برای انتقام گیری از حزب الله و جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، افزود: به نظرم مقاومت تصمیم گرفته که این پاتک و حرکت ضدانقلابی در میدان معادلات سوریه را خفه کند و بویژه آمریکا را مجبوربه اعتراف نماید که بحران سوریه جز با گفت وگوی داخلی به دست خود مردم این کشور به پایان نمی رسد.

این کارشناس امور جهان اسلام خاطرنشان کرد: ایستادگی ومقاومت ملت سوریه برای چندمین بار در منطقه این تجربه را ثابت کرده که قطع وابستگی و اعتماد به نیروی لایزال الهی وایمان مردم به ارزش های انقلابی وهمچنین تمسک به وحدت ملی داخلی کشورها ، عامل و رمز موفقیت است . بدون شک قطع وابستگی کامل از هرنوع دخالت اجنبی می تواند معجزه کند.

همان طور که امام راحل فرمود به خودمان تلقین کنیم که ما می توانیم و خواهیم توانست

نظر شما
پربیننده ها