فرمانده تیپ ۲۹ لشکر عملیاتی نبی اکرم(ص) مطرح کرد

حضور در کنار خانواده‌های شهدا عامل افزایش روحیه خدمتگزاری

فرمانده تیپ ۲۹ لشکر عملیاتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه مضاعفی برای این کار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ - 19May 2014

حضور در کنار خانواده‌های شهدا عامل افزایش روحیه خدمتگزاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "قدرت الله احمدیپور" فرمانده تیپ۲۹ لشکر عملیاتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، به همراه فرمانده سپاه صحنه و جمعی از مسئولین ادارات با خانواده معظم شهیدان قربانعلی رحیمی و مقصود نادری دیدار و کردند.

وی در این دیدار با بیان اینکه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت خون شهداست، تاکید کرد: خانواده معظم شهدا باید ما را دعا کنند تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با خدمت صادقانه خود موجب اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سردار احمدی پور تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر میگیرند.

فرمانده تیپ۲۹ لشکر عملیاتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اینکه شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی است، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای تمام مسئولان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار