احتمال برگزاری کنگره شعر دفاع مقدس پس از ماه رمضان

کد خبر: ۱۹۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱ - 25June 2012

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از احتمال برگزاری بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.


به گزارش ساجد، سرهنگ پاسدار حسن رسولی، معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به خبر تعویق احتمالی برگزاری کنگره بیستم شعر دفاع مقدس اظهار کرد: به طور طبیعی باید استان‌ کردستان به ما برای برگزاری کنگره اعلام آمادگی بکند تا ما هم در یک نشست خبری اعلام کنیم که قرار است چه برنامه‌هایی را اجرا کنیم. مساله اینجاست که ما ابتدا با مسئولان این استان به یک توافق اولیه رسیده بودیم، اما در ادامه راه از سوی آنها ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد.

وی ادامه داد: تا روز گذشته نیز مسئولان استان کردستان در حال رایزنی برای برگزاری این کنگره بوده‌اند، ولی هنوز نتیجه مشخصی را به ما اعلام نکرده‌اند.

رسولی افزود: البته ما اصراری نداریم که در صورت تمایل نداشتن استان کردستان به میزبانی این کنگره آن را به هر شکل ممکن در آنجا برگزار کنیم. اعلام کرده‌ایم که اگر استان تمایلی به این موضوع نداشته باشد، ما کنگره را در استان دیگری برگزار می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره علت اعلام زمان برگزاری کنگره با وجود این مشکلات گفت: من به شخصه خودم تاریخی را اعلام نکرده‌ام. این موضوع از سوی دبیر کنگره صورت گرفته و علت آن را هم باید خود ایشان پاسخ دهند. من همیشه از اعلام زمان تا قطعیت پیدا نکردن امور ابا داشته و دارم، ولی الان آماده‌ایم که در صورت اعلام آمادگی استان کردستان، کنگره را درهمان تاریخ قبلی در آنجا برگزار کنیم.

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: در صورتی که کنگره نتواند در تاریخی که پیش از این اعلام شده است، برگزار شود به دلیل لزوم هماهنگی‌ برای انتقال آن به استان دیگر، بدون شک برگزاری آن به تعویق می‌افتد و به احتمال زیاد بعد از ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها