حسن رحیم‌‌پور ازغدی مطرح کرد

یورش دشمن در هفده محور به فرهنگ عمومی کشور

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمن از هفده محور به فرهنگ عمومی یورش آورده است و از طریق فرهنگ عمومی کار خود را پیش می‌برد بنابر این از جمله آسیب‌هایی که در فرهنگ عمومی به‌وجود آمده می‌توان به نسبی‌گرایی شدید در حوزه سبک زندگی، افزایش طلاق و اعتیاد اشاره کرد.
کد خبر: ۱۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸ - 20May 2014

یورش دشمن در هفده محور به فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسن رحیم پور ازغدی" عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیستمین همایش هادیان سیاسی سپاه که صبح امروز برگزار شد، گفت: برخی از روشهایی که دشمن ما از آن استفاده میکند، دقیقاً همان روشهایی است که در گذشته با آن مواجه بودیم و چون هزینههای مقاومت را پرداخت کردیم، انقلاب اسلامی در حال پیشروی است و جبهه دشمن در حال افول قرار دارد و هیچ قدرتی هم در تاریخ به این اندازه قوی نبوده است.

وی افزود: ملتهایی که به موقع هزینه عزت و مقاومت را پرداخت نکردهاند، هزینههای بیشتری را متحمل شده و هماکنون نیز در حال هزینه دادن هستند، اما ملتی که به موقع هزینه شجاعت و عزت خود را بپردازد، منافع مادی بیشتری هم نصیبش میشود.

رحیمپور ازغدی با بیان اینکه آنچه که باید در قبال آن نگران بود، فرهنگ عمومی و بهویژه فرهنگ اقشار مذهبی است، افزود: این نگرانی از آن سبب است که دنیای غرب با قدرت رسانهای خود که درصدد جهانیسازی است، چند نقطه را هدف گرفته که قطعاً یکی از آنها ایران به عنوان کانون تولید فرهنگ مقاومت است.

وی ادامه داد: اهمیت این موضوع برای غرب تا آنجاست که رسانههای آنها حتی جزئیترین اخبار مربوط به ایران را به طور روزانه پیگیری و پخش میکنند و ما باید ابعاد این عملیات دشمن را بشناسیم و براساس آن عمل کنیم.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، یاد آور شد: اکنون قدرت انقلاب اسلامی در حدی است که اگر هر جایی بخواهند در مورد سرنوشت دنیا تصمیمی بگیرند، حتماً از ایران اسم میبرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار