«فصل دانایی»،مجموعه ای از زندگی مصور امام(ره)

کد خبر: ۱۹۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰ - 09October 2012
مؤسسه چاپ و نشر «عروج» از سال گذشته تاکنون در تلاش است تا سری مجموعه کتاب‌های «زندگی مصور امام خمینی (ره)» را برای گروه سنی «نوجوان» منتشر کند که اکنون کتاب «فصل دانایی» روانه بازار نشر شده است.

از عناوین سری مجموعه کتاب‌های «زندگی مصور امام خمینی (ره) می‌توان به «تولد»، «تنهایی»، «مشق زندگی»، «فصل دانایی»، «آغازگر فریاد»، «دور از وطن»، «مسافر نجف»، «رسول صبح»، «در سنگر دفاع» و «سفر آخر» اشاره کرد.

جلد چهارم مجموعه «زندگی مصور امام خمینی (ره)» دوره مهاجرت امام(ره) از اراک به قم تا مرجعیت ایشان را به روش داستان تصویری بازگو می‌کند.

در کتاب «فصل دانایی» گوشه‌ای از مباحث امام راحل (ره) در دوره طلبگی با دیگر طلبه‌ها، تفریح و ورزش و سبک زندگی ایشان به تصویر درآمده است، همچنین از دیگر بخش‌های این اثر می‌توان به «چگونگی ازدواج امام خمینی (ره)» اشاره کرد.

روایت تصویری کتاب «فصل دانایی» به حضور مردم در کلاس‌های اخلاق امام خمینی (ره)، نگارش کتاب «کشف الاسرار»، فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی امام و رسیدن به درجه اجتهاد و مرجعیت ایشان اختصاص دارد.

مؤسسه چاپ و نشر «عروج» کتاب «فصل دانایی» نوشته محمد اجاقی» را در 47 صفحه و با قیمت 3900 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.
نظر شما
پربیننده ها