شنبه سوم خرداد آغاز می‌شود

نخستین همایش بین‌المللی پیامبر اعظم(ص)

نخستین همایش بین‌المللی "پیامبر اعظم(ص)؛ سینما و ادبیات جهانی" شنبه ساعت ۱۵ در محل هتل لاله آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۱۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ - 21May 2014

نخستین همایش بین‌المللی پیامبر اعظم(ص)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نخستین همایش بینالمللی پیامبر اعظم (ص)؛ سینما و ادبیات جهانی روز شنبه ساعت ۱۵ در محل هتل لاله آغاز به کار میکند.

سینما و ادبیات جهانی در این همایش بیش از ۱۰۰ صاحب نظر فرهنگی و سینمایی از آمریکا، اروپا و کشورهای جهان اسلام و پژوهشگران و اندیشمندان داخلی حضور دارند.

برپایه این خبر، همایش بین المللی پیامبراعظم (ص)؛ سینما و ادبیات جهانی با موضوعاتی چون: «توجه وتبلیغ جنبههای انسانی، فردی واجتماعی و نیز زیباییهای معنوی حیات پرنور پیامبر رحمت و عدالت محمد مصطفی (ص)»، «آگاهی بخشی به جامعه بشری ـ بویژه جوامع غربی ـ نسبت به واقعیات حیات و دستورات پیامبر رحمت و عدالت»، «تعمیم ارزشهای والای فرهنگی و اجتماعی دین مبین اسلام و قرآن کریم از طریق ابزارهای فرهنگی و هنری»، «زمینه سازی برای نوآوری و تبادل اندیشهها و آموختههای هنرمندان»، «تشویق مؤلفان، هنرمندان، سینماگران و نویسندگان برای پرداختن به موضوع پیامبر رحمت و عدالت»، «شناسایی و تشویق نویسندگان و هنرمندان متعهد دینی و کشف استعدادهای جدید و جایگزین سازی آثار مثبت به جای آثار موهن در رسانهها و شبکههای اجتماعی» طراحی و پیش بینی شده است.

این همایش به همت مجمع جهانی اهلبیت (ع) باهدف استفاده از ظرفیت پژوهشگران، متفکران، نویسندگان و هنرمندان داخلی و بین المللی برای مقابله با اهانتهای فرهنگی، هنری و سینمایی به اسلام و پیامبر (ص) برگزار میگردد.

نخستین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی ـ هنری اهل بیت (ع) با عنوان «جایزه بزرگ پیامبر اعظم (ص)» و همایش بین المللی پیامبراعظم (ص) به همت مجمع جهانی اهلبیت (ع) و همکاری نهادهای فرهنگی و هنری داخلی کشور برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار