جانشین سازمان بسیج مداحان کشور عنوان کرد:

انتشار ۲۰۰ اثر مذهبی برای استفاده مداحان کشور

جانشین سازمان بسیج جامعه مداحان کشور از انتشار ۲۰۰ اثر در زمینه‌های مختلف برای استفاده مداحان کشور در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ - 24May 2014

انتشار ۲۰۰ اثر مذهبی برای استفاده مداحان کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمد فراهانی" جانشین بسیج مداحان کشور در نشستی با مداحان شهرستان اندیمشک در حسینیه ثارالله، اظهار کرد: بسیج مداحان دارای ظرفیتهای بالایی است که باید حداکثر استفاده را برای تبیین مسائل دینی و مذهبی به ویژه برای نوجوانان و جوانان انجام دهد.

وی افزود: کاری که مداحان انجام میدهند، سیره ائمه است و مطمئن باشید که این کارها ذخیره و توشه آخرت آنها خواهد بود.

جانشین بسیج مداحان کشور با اشاره به ظرفیت بالای جامعه مداحان در سطح کشور اضافه کرد: ما در سال گذشته بیش از ۲۰۰ اثر در زمینهها و مناسبتهای مختلف مذهبی و فرهنگی برای مداحان کشور منتشر کردهایم.

فراهانی تصریح کرد: آموزش اصولی مداحی مانند نقشه راه برای مداحان است که باید به این امر و تقویت آن از طریق مطالعه متون دینی و مذهبی توجه جدی کنند.

این مسئول با اشاره به تفاهم و هم سو بودن کانون مداحان و بسیج مداحان اندیمشک که از ظرفیتهای خود در یک راستا و هم جهت استفاده میکنند از رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک برای حمایت و تقویت این کانونها تشکر کرد.

براساس این گزارش در این نشست مداحان برادر و خواهر به بیان دیدگاهها، نظرات و مشکلات خود پرداختند و فراهانی نیز ابراز امیدواری کرد که برخی از کاستیهای موجود در این زمینه به زودی رفع خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار