مولوی سلامی:رهبری داهیانه رهبر انقلاب عامل حفظ انقلاب اسلامی است

کد خبر: ۲۰۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۹ - 10February 2013
نهضت‌هایی که قبل از انقلاب در کشورهای دنیا نیمه‌جان بودند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جان گرفتند و تقویت شدند و روحیه آزادی و استقلال در کشورها و نهضت‌ها دمیده شد

مولوی نظیراحمد سلامی نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب در این عصر، پدیده ممتاز و برجسته‌ای بود که در درجه اول معادلات منطقه‌ای را بهم زد، دشمنان را مأیوس کرد و دستاوردهایی در سطح جهان و داخل کشور به وجود آورد.

وی ادامه داد: نهضت‌هایی که قبل از انقلاب در کشورهای دنیا نیمه‌جان بودند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی جان گرفتند و تقویت شدند و روحیه آزادی و استقلال در کشورها و نهضت‌ها دمیده شد؛ نهضت‌هایی هم در سایر کشورها موج گرفت.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: کشورهای غربی و خاورشناسان در اذهان مسلمانان این تصور را ایجاد کرده بودند که اسلام در این دوره و زمان با پیچیدگی‌ها نمی‌تواند جامعه را هدایت و رهبری کند؛ با پیروزی انقلاب اسلامی این تبلیغات سوء آنها خنثی شد و انقلاب اسلامی ثابت کرد که جامعه اسلامی می‌تواند حتی سایر مکتب‌ها و دنیای پیچیده امروز را راهنمایی کند.

وی خاطرنشان کرد: دستاورد برجسته دیگر، انقلاب اسلامی وحدت بود؛ مردم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از وحدت غافل بودند؛ وحدت امت اسلامی از آموزهای دین مبین اسلام است که آیات قرآن کریم و روایات پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) بر این موضوع تأکید دارد؛ اما به فراموشی سپرده شده بود، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وحدت احیا شد.

مولوی سلامی بیان داشت: متأسفانه دشمنان وقتی دیدند وحدت احیا می‌شود، علیه وحدت کمر بستند و بیش از هر زمان دیگر در جهت تفرقه امت اسلامی سعی کردند؛ لذا می‌طلبد که امت اسلامی و مسلمانان، سیاسیون، روحانیون و اقشار مختلف بیدار باشند و نگذارند دشمنان در ایجاد تفرقه در صفوف امت اسلامی موفق شوند.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای از لحاظ عمرانی، آبادی، برق، راه و مخابرات انجام گرفت که انکار ناپذیر است.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به نام حضرت امام (رحمة‌الله‌علیه) زنده است و زنده می‌ماند؛ لطف خداوند و شجاعت، استقلال، عزم و کفایت سیاسی امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) بود که انقلاب را پیروز کرد و نگذاشت که انقلاب توسط منحرفان مصادره شود.

وی گفت: در طول تاریخ انقلاب‌هایی شروع شدند، اما بعد دیدم که منحرفان و غرب‌زدگان مصادره کردند؛ دشمنان در انقلاب اسلامی ایران هم می‌خواستند این کار را انجام دهند اما کفایت و رهبری داهیانه رهبر انقلاب عامل مؤثری در حفظ انقلاب اسلامی بود.

مولوی سلامی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، گفت:‌ مردم ما آگاه و بیدار هستند، ان‌شاءالله مانند سال‌های گذشته و بیش از آن فردا هم در صحنه پیدا خواهند کرد؛ امروز دشمن از در جدیدی وارد شده است، به دلیل فشار اقتصادی می‌خواهد امت و مسلمانان را از نظام دور نگه دارد اما امت با استفاده از این بیداری و آگاهی حضور خود را بیش از هر زمان دیگر در صحنه حفظ خواهد کرد و آنچه را که دشمن در صدد است را مثل سابق با حضور فعال خودشان خنثی خواهند کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار