حسن احمدی فیلمنامه «پس از پاییز» را به رمان تبدیل کرد

کد خبر: ۲۰۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۷ - 16February 2013
حسن احمدی از اتمام نگارش رمان «پس از پاییز» برای گروه سنی نوجوان و انتشار آن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ساجد ، حسن احمدی، نویسنده درباره رمان «پس از پاییز»، بیان داشت: این اثر یک داستان تخیلی با موضوع «دفاع مقدس» است.

وی اضافه کرد: در گذشته داستان بلندی را با عنوان «پاییز گرم» منتشر کرده بودم که به شکل انیمیشن نیز کار شد و اکنون به نگارش جلد دیگری از این اثر با عنوان «پس از پاییز» اهتمام دارم.

احمدی ادامه داد: این اثر دربردارنده 600 صفحه بود چراکه در مرتبه نخست در قالب فیلمنامه نوشتم اما سپس آن را به داستان تبدیل کردم.

وی افزود: ماجرای رمان «پس از پاییز» مربوط به نویسنده‌ای است که به دنبال دوستش عماد می‌گردد، اما او را پیدا نمی‌کند به همین دلیل به زمان جنگ و دوران کودکی خود بازگشته و در گذشته‌ها، (زمان جنگ) و زمان حال آن را جستجو می‌کند به گونه‌ای که همه رویدادهای اتفاق افتاده در این اثر به تخیلات نویسنده بستگی دارد.

به گفته احمدی، رمان «پس از پاییز» دارای 350 صفحه و نیازمند ویرایش نهایی برای ارائه به ناشر است.

وی بیان کرد: این اثر را به «مصطفی رحماندوست» برای چاپ در انتشارات «امیرکبیر» نشان داده‌ام و او هم چاپ رمان را توسط این انتشارات پذیرفت.

احمدی با بیان اینکه این اثر را برای گروه سنی نوجوان به نگارش درآورده‌ام، عنوان کرد: رمان «پس از پاییز» یا از سوی انتشارات «امیرکبیر» و یا توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر و روانه بازار کتاب می‌شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار