سروری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

کلید حل بحران‌های داخلی «اقتصاد مقاومتی» است/ ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تا زمانی که از توان داخلی استفاده نکنیم و اقتصاد مقاومتی را کلید حل بحران‌های خود ندانیم، با چالش‌های فراوانی روبه‌رو خواهیم شد.
کد خبر: ۲۱۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ - 13November 2016
پرویز سروری کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اظهار داشت: با توجه به انتخاب «دونالد ترامپ» به‌عنوان رئیس جمهور آمریکا شاهد تحولاتی در روابط بین مسکو و واشنگتن خواهیم بود. فشار علیه تهران نیز بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ترامپ یک چهره ضدایرانی، ضد مسلمانان و نژادپرست است. احتمال اینکه تهدید و فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران بیشتر و برجام نیز دستخوش تغییر و تحول شود، بالاست. شواهد نشان می‌دهد که در آینده دچار فراز و نشیب خواهیم شد، لذا ما باید به اقتصاد مقاومتی روی آورده و از ظرفیت‌های داخلی بهره بگیریم.
 
سروری تصریح کرد: تا زمانیکه از توان داخلی استفاده نکنیم و اقتصاد مقاومتی را کلید حل بحران‌های خود ندانیم با چالش‌های فراوانی روبرو خواهیم شد.
 
کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در مرحله گفتار درمانی است و اراده‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی وجود ندارد، دلیلش هم این است که افرادی که اقتصاد مقاومتی را مدیریت می‌کنند یا با مفاهیم اقتصاد مقاومتی بیگانه هستند، یا شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی برای آنها نا مفهوم است. تا کنون شاهد روند قابل قبولی از اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نیستیم.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار