سردار نقدی در حرم امام خمینی(ره):

تفاله‌های داعش صهیونیستی به زودی از عراق و سوریه بیرون رانده می‌شوند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بخش زیادی از سرزمین‌های مناطق اشغالی از دست تروریست‌ها آزاد شده است و به زودی تفاله‌های داعش صهیونیستی به دست نیروهای مردمی از عراق و سوریه بیرون رانده می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ - 16November 2016
تفاله‌های داعش صهیونیستی به زودی از عراق و سوریه به بیرون رانده می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا نقدی» رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با امام راحل با بیان اینکه 37 سال پیش فرمان تشکیل بسیج از سوی امام صادر شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) این مجموعه نورانی را با حکمت و تدبیر خود پایه گذاشت؛ لذا امروز شاهدیم ملت ایران امانتدار ولایت، انقلاب اسلامی و بسیج هستند.
 
وی اضافه کرد: امروز میلیون‌ها عاشق از سراسر جهان گرداگرد حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جمع می‌شوند. جایی که زیارت و روضه‌خوانی ممنوع بود و اگر کسی این کار را انجام می‌داد به شدیدترین وجه با او برخورد می‌شد، اما امروز میلیون‌ها عاشق دور این حرم جمع می‌شوند و یکصدا فریاد «هیهات مناالذله» سر می‌دهند. یعنی ملت‌ها با راه حسین بیعت می‌کنند و برای مبارزه با مستکبران هم اراده می‌شوند. این راهی است که ملت ما به واسطه ایستادگی در برابر استکبار به سایر ملت‌ها نشان داد.
 
سردار نقدی در ادامه با اشاره به اینکه هر روز ملت‌های بیدار عرصه را بر دشمنان تنگ می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز درس شما بسیجیان که آن را به خوبی صادر کردید، الهام بخش سایر ملل شده است؛ اکنون بسیج نیروهای مردمی در عراق و سوریه تشکیل شده و توانسته است بخش زیادی از سرزمین‌های مناطق اشغالی را از دست تروریست‌ها آزاد کند و به زودی آخرین تفاله‌های داعش صهیونیستی را از سرزمین خود بیرون می‌رانند.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امروز رژیم صهیونیسیتی در محاصره جوانان انقلابی و جبهه‌های مقاومت در کشورهای عراق، لبنان، سوریه و فلسطین قرار گرفته است و پرچمی که امام خمینی(ره) در جمهوری اسلامی ایران برافراشت امروز در بسیاری از نقاط دنیا به اهتزاز درآمده است.
 
وی اضافه کرد: سال گذشته راهپیمایی ده‌ها هزار نفری مسلمانان نیجریه به خاک و خون کشیده شد و رهبر شیعیان این کشور یعنی شیخ زکزاکی به اسارت برده شد و شش فرزند او را به شهادت رساندند اما مردم این کشور یک قدم از راه خود عقب نرفته‌اند، اینها حاصل ایستادگی و مقاومت بسیجیان انقلاب اسلامی ایران است که امروز الهام بخش ملت‌های دنیا شده است.
 
سردار نقدی گفت: امروز بسیجیان مان برای دفاع از حرم اهل بیت صف کشیده‌اند که این موضوع نشان از پایبندی ما بر عهد و پیمان خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی دارد و این شور و شوق و عشق بسیجیان به شهادت، گواهی دیگر بر این است که ما بر میثاق خود پایبندیم و این شعار که «تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد» را همواره پیش روی خود قرار خواهیم داد و از رهبر کبیر انقلاب نیز می خواهیم در این راه برای ما دعا کند. 
نظر شما
پربیننده ها