«سازمان سیا» به گروه تروریستی نورالدین زنکی موشک‌ TOW داد

اسنادی منتشر شده است که از کمک‌های نظامی CIA آمریکا به گروه تروریستی تکفیری نورالدین زنکی حکایت می‌کند. گروه تروریستی نورالدین زنکی، اقدام به اعدام نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی و انتشار ویدئوی آن کرده بود.
کد خبر: ۲۱۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ - 04December 2016
سازمان سیا به گروه تروریستی نورالدین زنکی موشک‌های TOW دادبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در ماه جولای میلادی تصاویر و ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که اعدام نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی توسط عناصر گروه تروریستی نورالدین زنکی را به تصویر می کشید.

این گروه تروریستی از جمله گروه هایی است که ایالات متحده آمریکا آنها را تروریستی میانه رو می خواند و از هیچ ونه کمک نظامی و تسلیحاتی به آنها دریغ نمی کند.

پس از انتشار این ویدئو و فشارهای جهانی و مراکز حقوق بشری به مقامات آمریکا در تحریم این گروه تروریستی، بسیاری از رسانه های حاکی آمریکا، در ابتدا تلاش کردند که این اقدام وحشیانه را اشتباهی فردی جلوه دهند ولی در نهایت مقامات آمریکایی از جمله سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور اعلام کرد: در صورت تایید صحت این ویدئو در تعاملات خود با گروه تروریستی نورالدین زنکی تجدید نظر جدی خواهند کرد.

اکنون پس از گذشت چند ماه از این حادثه تلخ، این گروه تروریستی در صفحه توییتر خود تصاویری از محموله های جدید موشک های مرگبار TOW (یا همان کرنت) ساخت آمریکا قرار داده است.
این گروه تروریستی همچنین در روزهای اخیر ویدئوهای متعددی از استفاده از این موشک علیه مواضع رزمندگان سوری در شهر حلب منتشر کرده است.

این اسناد و مدارک جدید که بعضا خود تروریست های اقدام به انتشار آنها کرده اند، نشان از عدم جدیت ایالات متحده آمریکا و سازمان سیا (CIA) در مقابله با تروریست و حمایت و پشتیبانی ادامه دار این کشور از گروه های تروریستی مستقر در سوریه دارد.
 
منبع: ابنا
نظر شما
پربیننده ها