رئیس جمهور پنج قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

«حجت الاسلام و المسلمین روحانی» در نامه‌های جداگانه‌ای به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، علوم تحقیقات و فناوری و دادگستری، پنج قانون مصوب مجلس را برای اجرا، ابلاغ کرد.
کد خبر: ۲۱۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ - 28December 2016
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلواک»، «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرارمالیاتی در مورد مالیاتهای بر درآمد و سرمایه به انضمام تشریفات(پروتکل) الحاقی' و 'قانون موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان' ، سه قانونی بودند که رییس جمهوری برای اجرا به وزارت امور اقتصاد و دارایی ابلاغ کرد.

دکتر روحانی همچنین در نامه ای به وزارت دادگستری، قانون معاهده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین در زمینه معاضدت حقوقی دوجانبه در موضوعات کیفری را برای اجرا ابلاغ کرد.
 
قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن فرهنگستان ها و مجامع علمی آسیا نیز قانونی بود که رییس جمهوری برای اجرا به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ابلاغ کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار