شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، طی بیانیه‌ای درگذشت ناگهانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۲۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ - 09January 2017
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب، امام و رهبری بود
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی درگذشت ناگهانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب، امام و رهبری پیام تسلیتی صادر کرد، که متن کامل آن بدین شرح است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»

إنا لله و إنا إلیه راجعون

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با دریغ و تاسف فراوان، درگذشت ناگهانی یار دیرین انقلاب، امام خمینی «رحمت الله علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله جناب آقای حاج شیخ  اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت می‌گوید.

فقدان این شخصیت کم‌نظیر که از پایه‌گذاران دوران مبارزات نهضت اسلامی و  از استوانه های راستین انقلاب و  همراه و همپای امام راحل عظیم الشان  بود، موجب تأسف فراوان گردید. تلاش‌های مخلصانه ایشان در دوران مبارزات و روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حضور هوشمندانه و هدایت و مسئولیت‌پذیری در مسندهای مختلف به‌ویژه در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و ایام‌الله ، از ایشان چهره‌ای نمونه و برجسته ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن ارج‌گذاری به مقام شامخ و خدمات و زحمات صادقانه و طاقت فرسای  ایشان به انقلاب اسلامی و مردم، این مصیبت وارده را به  محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا له‌الفداء، مقام معظم رهبری، امام خامنه ای «مدظله العالی»، خانواده محترم و عزادار ایشان و عموم مردم انقلابی ایران تسلیت عرض نموده، برای ایشان از درگاه ایزد منان رحمت و غفران واسعه الهی  و برای سایر بازماندگان صبر و اجر مسألت کرده  و از ملت بزرگ و داغدار  ایران اسلامی  دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود، در مراسم تشییع و تدفین و  مجالس یادبود و  بزرگداشت، یاد و خاطره ایشان را گرامی بدارند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها