به همت موسسه مطالعات راهبردی و فرهنگی اصحاب‌الحسین(ع)؛

مفهوم و آینده راهپیمایی انقلاب اسلامی و راهپیمایی اربعین بررسی می‌شود

مفهوم و آینده راهپیمایی انقلاب اسلامی و راهپیمایی اربعین حسینی به همت موسسه مطالعات راهبردی و فرهنگی اصحاب‌الحسین (ع) در نشستی تخصصی بررسی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ - 07February 2017
مفهوم و آینده راهپیمایی انقلاب اسلامی و راهپیمایی اربعین بررسی می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نشست تخصصی «همراه با نور، انقلاب، اربعین و امت اسلامی» به همت معاونت فرهنگی اجتماعی منمطقه 22 شهرداری تهران و موسسه مطالعات راهبردی و فرهنگی اصحاب الحسین(ع) برگزار می‌شود.

این نشست چهارشنبه، 20 بهمن‌ماه از ساعت 15 الی 17:30 در سالن جلسات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 22 برگزار می‌شود.

سیدفاضل سجادی، دبیر علمی این نشست تخصصی درباره هدف برگزاری این نشست گفت: این نشست با هدف تأمل و بررسی مفهوم و آینده راهپیمایی انقلاب اسلامی و راهپیمایی اربعین با حضور نخبگان این عرصه برگزار می‌شود.

وی درباره اهمیت پرداختن به مسأله انقلاب اسلامی اظهار کرد: با پربایی انقلاب اسلامی ایران، مفاهیم جدیدی به عالم معرفتی و ساحت تفکری بشر وارد شد که لازم است برای بهره‌مندی بیشتر خودمان آنها را بیش از پیش مورد توجه و مطالعه قرار دهیم.

سجادی درباره مهمانان این نشست نیز اظهار کرد: در این نشست اساتید حوزه معرفتی و هنرمندانی که در دوران انقلاب آثار موفقی داشته‌اند، حضور خواهد داشت که از جمله آنان، سید مجید مطهری‌نژاد مسئول پژوهشکده مهدویت و آینده‌اندیشی مسجد مقدس جمکران، ابراهیم متو پژوهشگر و از علمای کشمیر، غلامرضا اسلاملو مستندساز انقلابی و حجت‌الاسلام سعید اصفهانیان، پژوهشگر حوزه قرآن و عترت هستند. این نشست به صورت میان‌رشته‌ای برگزار می‌شود.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار