در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان شد؛

رونمایی از 13 عنوان کتاب دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: 13 عنوان جدید کتاب در حوزه دفاع مقدس استان مازندران در سال 1395 چاپ و رونمایی شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ - 09February 2017

سید حسین ولی­‌پور، جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در مازندران، با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران در ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: «انتشارات سرو سرخ» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برای دومین بار در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

وی که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در ساری سخن می گفت، به چاپ عناوین جدید کتاب در حوزه دفاع مقدس استان مازندران اشاره کرد و افزود: 13 عنوان جدید کتاب در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط این انتشارات در سال 95 چاپ و رونمایی شد.  

ولی­پور در ادامه ضمن برشمردن عناوین کتب رونمایی شده در سال 95 عنوان کرد: «شکوفه های درخت نارنج»، «جنگ فرخنده»، «آسمان من»، «هبوط در بهشت»، «شار و شرر»، «از طبرستان تا یمن»، مجموعه شعر با عنوان «آواز قو»، مجموعه داستان دفاع مقدس با عنوان«آواز قو»، «فاتحان فاو»، «باران آتش»، «بغض عشق»، «دلی شکافت، زبانی شکفت» و کتاب «شهید ایرج غرایاق زندی» توسط «انتشارات سرو سرخ» در سال 1395 رونمایی شد.

وی افزود: از بین عناوین مورد اشاره کتاب «جنگ فرخنده» خاطرات شفاهی بانوی ایثارگر«فرخنده قلعه نوخشتی» در حاشیه نمایشگاه کتاب امسال مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

جانشین اداره کل حفظ آثار مازندران خاطرنشان کرد: تمامی عناوین کتب ذکر شده در نمایشگاه کتاب امسال به نمایش گذاشته شد.

مدیرتحقیقات و اسناد اداره کل حفظ آثار مازندران در پایان همچنین از رونمایی چند عنوان دیگر کتاب توسط انتشارات سرو سرخ تا پایان سال 95 خبر داد و گفت: از جمله کتاب هایی که قرار است رونمایی شود، کتاب جبهه شمالی با موضوع مقاومت مردم مازندران در بحران جنگل است که در همایش بزرگ پیشکسوتان منطقه سه کشوری در دوران دفاع مقدس(گیلان، مازندران و گلستان) در پنجم اسفند در نوشهر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها