لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده تهران:

محورهای استیضاح وزیر راه هیچ ابهامی ندارد

رئیس مجلس گفت: از نظر ما محورهای استیضاح وزیر راه و شهرسازی صراحت داشته و هیچ ابهامی ندارد.
کد خبر: ۲۲۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ - 19February 2017
محورهای استیضاح وزیر راه هیچ ابهامی نداردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (اول اسفندماه) در تذکری با استناد به اصل 60 قانون اساسی و ماده 223 آئین نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: براساس آئین‌نامه مجلس، سوالات استیضاح باید صراحت لازم را داشته باشد اما برخی از 13 موردی که به عنوان محورهای استیضاح توسط متقاضیان استیضاح مطرح شده است، بسیار کلی و مبهم است.

وی ادامه داد: بهتر بود هیئت رئیسه قبل از در دستور قرار دادن استیضاح وزیر راه و شهرسازی از این محورها رفع ابهام می‌کرد یا رفع ابهام آنها را از استیضاح کنندگان می‌خواست. به عنوان نمونه مطالبات اجتماعی و ارتباط آن با وزارت راه و شهرسازی باید به صورت جزئی مشخص می‌شد یا در خصوص چهار سانحه ریلی و هوایی،‌ باید مشخص می‌شد که دقیقا منظور متقاضیان استیضاح چیست؟

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر گفت: از نظر ما محورهای استیضاح صراحت دارد و اشکالی ندارد، به طور مثال در سوال 11 که مربوط به چهار سانحه ریلی و هوایی است منظور چهار سانحه ای است که طی سال های اخیر اتفاق افتاده است. بنابراین علی الظاهر محورهای استیضاح هیچ ابهامی ندارد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار