لاریجانی مطرح کرد؛

ضرورت پیش بینی بحران های جدید منطقه ای

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شیطنت‌هایی در منطقه از سوی برخی کشورها به وقوع می‌پیوندد که ما باید نسبت به آنها هوشیار بوده و مقابل ایجاد بحران‌های جدید بایستیم.
کد خبر: ۲۲۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ - 22February 2017
۲ درخواست مقام پاکستانی از لاریجانی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 4 اسفند) در دیدار اویس احمدخان لغاری رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی مجلس ملی پاکستان، اظهار داشت: شیطنت‌هایی در منطقه از سوی برخی کشورها به وقوع می‌پیوندد که ما باید نسبت به آنها هوشیار بوده و مقابل ایجاد بحران‌های جدید بایستیم.

در ادامه این دیدار رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی پاکستان گفت: پارلمان پاکستان بر این نکته تاکید دارد که لازم است اتحاد میان ایران و کشورهای حوزه خلیج‌فارس به وجود آید تا کشورهایی که قصد شیطنت دارند نتوانند باعث تفرقه‌افکنی در منطقه شوند.

وی افزود: ما در رابطه با یمن هم این تفاهم را داریم و اعتراض خود را نسبت به بحران موجود در این کشور اعلام داشته‌ایم.

احمدخان لغاری گفت: عادی‌سازی روابط با اسرائیل که از سوی برخی کشورها انجام می‌گیرد، رویه درستی نیست و آنان باید با چشمی باز به این مسئله بنگرند.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کنفرانس فلسطین اظهار داشت: ما دو درخواست از جمهوری اسلامی ایران داریم که یکی اسکان همکاری در کریدور اقتصادی چین و دیگری تشکیل یک هیئت مشترک به منظور همکاری با یکدیگر در بندر چابهار و گوادر است.

رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی پاکستان گفت: گوادر و چابهار می‌توانند دروازه‌های ایران و پاکستان و تمام منطقه به روی تجارت جهان باشند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها