سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس خبر داد؛

بازدید اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از ستاد انتخابات کشور

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از بازدید اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از ستاد انتخابات کشور و نشست مشترک با مسئولان وزارت کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ - 05April 2017

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه صبح امروز هیئت رئیسه کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد کمیسیون نشست مشترکی با مسئولان وزارت کشور داشته باشد و از ستاد انتخابات مستقر در این وزارتخانه بازدید کنند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون امنیت‌ملی دوشنبه 21 فروردین میهمان مسئولان وزارت خارجه خواهند بود و مباحث حوزه سیاست خارجی در این جلسه مشترک کمیسیون امنیت‌ملی و وزارت خارجه به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد و همچنین نشست مشترک کمیسیون امنیت‌ملی با مسئولان وزارت اطلاعات نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس همچنین از دیدار اعضای کمیسیون متبوعش با مراجع عظام در قم و بازدید از جامعة‌المصطفی در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: دیدار با علما و زعمای ادیان الهی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی نیز برای هفته اول اردیبهشت در دستور کار کمیسیون است.

نقوی‌حسینی به دستور کار دیگر کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: کمیته‌های دفاعی و امنیت کمیسیون یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از مرزهای سیستان و بلوچستان بازدید می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با اشاره به سفر بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی به پاکستان و توافق نشست مشترک کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی ایران و پاکستان گفت: حضور در مکران و گواتر برای نیمه اول اردیبهشت در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد که گزارش شش ماهه دوم کمیسیون درباره روند اجرای برجام برای ارائه به صحن علنی تسریع شود.

انتهای پیام/331

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار