پارلمان اسرائیل قانون تسریع تخریب منازل فلسطنیان را تصویب کرد

کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی قانون تسریع در روند تخریب منازل فلسطینیان ساکن مناطق عرب نشین سرزمین‌های اشغالی را تصویب کرد.
کد خبر: ۲۳۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ - 06April 2017

پارلمان اسرائیل قانون تسریع تخریب منازل فلسطنیان را تصویب کردبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از شبکه خبری المیادین، کنست اسرائیل که چندی پیش قانون مصادره زمین های فلسطینیان را تصویب کرده بود، اکنون قانون جدیدی را تصویب کرد که به موجب آن روند تخریب منازل فلسطینی های ساکن مناطق عرب نشین سرزمین های اشغالی تسریع می شود.

کنست رژیم صهیونیستی این قانون را در جلسه ای فوق العاده و با 60 رای موافق در برابر 52 رای مخالف، تصویب کرد.

تصویب این قانون جدید در حالی است که کنست در تاریخ 18 بهمن گذشته ( ششم فوریه 2017 ) به منظور جلب رضایت شهرک نشینیان، قانون مصادره زمین های فلسطینیان را تصویب کرده بود.

اسرائیل در تلاش است با دستاویز قرار دادن ساخت منازل بدون مجوز به روند تخریب خانه های فلسطینان در مناطق عربی و شرق قدس سرعت ببخشد.

این رژیم چندی پیش اعلام کرد، به زودی ساخت یک شهرک جدید در کرانه باختری را آغاز خواهد کرد، این در حالی است که از اواخر دهه 90 این نخستین شهرک صهیونیست نشین است که در کرانه باختری ساخته می شود.

شورای امنیت چند ماه پیش با اکثریت آرا پیش نویس قطعنامه ای را تصویب کرد که به موجب آن شهرک سازی در سرزمین های فلسطینی محکوم شد.

14 عضو شورای امنیت به این قطعنامه رای مثبت و آمریکا نیز رای ممتنع داد.

انتهای پیام /


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار