رئیس دانشگاه رفسنجان:

‌کنگره ۱۰۰ شهید جامعه شیمی در رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان از برگزاری نخستین کنگره ۱۰۰شهید جامعه شیمی در این واحد دانشگاهی همزمان با هفدهمین کنگره ملی شیمی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳ - 14July 2014

‌کنگره ۱۰۰ شهید جامعه شیمی در رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، «رضا کریمی رنجبر» رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران جامعه شیمی کشور نخستین کنگره یکصد شهید جامعه شیمی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار میشود.

وی زمان برگزاری این کنگره را 10 تا 13 شهریورماه امسال عنوان کرد و افزود: این کنگره همزمان با هفدهمین کنگره ملی شیمی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار میشود.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان فرهنگ ایثار و شهادت، دلنوشتهها، خاطرات، وصیتنامهها و عکس و فیلم را از محورهای این کنگره برشمرد.

کریمیرنجبر با اشاره به اینکه زمان ارائه مقالات به این کنگره تا پایان خردادماه بوده است، افزود: مقالات این کنگره توسط متخصصان این عرصه در حال داوری هستند.

وی بیان کرد: از این 100 شهید جامعه شیمی کشور 4 شهید آن از استان کرمان است.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افزود: هفدهمین کنگره ملی شیمی به منظور ارتقاء سطح علمی و فکری پژوهشگران کشور و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار پژوهشگران کشور برگزار میشود.

کریمیرنجبر شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی معدنی، نانوشیمی و شیمی آفتکشها را محورهای هفدهمین کنگره ملی شیمی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مقالات به شکل پوستر و سخنرانی به این کنگره ارائه شده است، گفت: 700 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با بیان اینکه در حال حاضر مقالات در مرحله داوری هستند، تصریح کرد: 60 نفر از متخصصان این رشته از سراسر کشور کار داوری این مقالات را بر عهده دارد.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان از برگزاری کارگاههای آموزشی شیمی در گرایشهای مختلف در کنار این کنگره خبر داد و خاطرنشان کرد: از پژوهشگران و محققان خارج از کشور نیز در این کنگره دعوت شده است.

نظر شما
پربیننده ها