مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

خاطرات پیشکسوتان مازندرانی ارتش جمع‌آوری و تدوین می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: خاطرات رزمندگان مازندرانی ارتش جمهوری اسلامی جمع‌آوری و به صورت کتاب منتشر می‌شود.
کد خبر: ۲۳۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ - 16April 2017
خاطرات پیشکسوتان مازندرانی ارتش جمع آوری و تدوین می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار عبدالله ملکی در نشست صمیمی با امیران و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مازندران که به مناسبت فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام رجب و روز ارتش، هدف از برگزاری این نشست را تکریم از امیران و پیشکسوتان ارتش دانست و اظهار داشت: به همین مناسبت از تعداد 60 خانواده شهدای ارتش مازندران با حضور در منازل شان، تکریم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: خاطرات رزمندگان مازندرانی ارتش جمهوری اسلامی جمع‌آوری و به صورت کتاب منتشر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به چاپ و انتشار تعدادی از کتاب مربوط به فرماندهان مازندرانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ستاد تدوین تاریخ انقلاب و دفاع مقدس در حال جمع آوری و چاپ خاطرات فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی است.

امیر ملکی با بیان اینکه در صدد هستیم خاطرات فرماندهان دفاع مقدس جمع‌آوری شود، تصریح کرد: ما معتقدیم که ارتش نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته و از بزرگان ارتشی انتظار داریم در ساخت  مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران همکاری لازم را در معرفی نقش ارتش در دفاع مقدس داشته باشند.

وی افزود: کتاب لشکر ۳۰  با محوریت نقش این لشکر در دفاع مقدس در حال مکتوب شدن است و در آینده نزدیک به چاپ می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه با اشاره به پیشرفت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران، خاطرنشان ساخت: در ساخت این مرکز نیازمند بهره‌گیری از تجارب و مهارت‌ پیشکسوتان و فرماندهان پیشکسوت هستیم.

ملکی با اشاره به همکاری و همراهی استانداری و نیروهای مسلح مازندران و شهردای ساری در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس بر ضرورت پردازش نقش ارتش در عملیات والفجر هشت در این مرکز تأکید و از حماسه‌آفرینان ارتش در این عرصه دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار