خدمت رسانی بیش از سه هزار جهادگر تهرانی در فصل تابستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران از خدمت رسانی بیش از سه هزار جهادگر خواهر و برادر این استان در فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴ - 24August 2013

خدمت رسانی بیش از سه هزار جهادگر تهرانی در فصل تابستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدرضا ربیعی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران گفت: در تابستان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بیش از سه هزار جهادگر خواهر و برادر تهرانی از اقشار مختلف دانشجویی، طلاب و بسیج مساجد و محلات با حضور در مناطق مختلف روستایی و شهری استانهای سراسر کشور، به ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی می پردازند.

وی با اشاره به خدمت رسانی نیمی از گروههای جهادی استان تهران در مناطق محروم روستایی و شهری دیگر استانهای کشور اظهار کرد: نزدیک به چهل گروه جهادی استان تهران از آغاز تیر ماه، اردوهای جهادی پانزده روزه خود را در مناطق محروم دیگر استانها آغاز کرده اند و تا پان شهریور ماه به خدمت رسانی خود در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی ادامه می دهند.

مسئول بسیج سازندگی استان تهران با بیان اینکه بیست و پنج گروه دانشجویی، دوازده گروه طلاب و چهل و هشت گروه بسیج محلات استان تهران در تابستان امسال فعال هستند افزود: جهادگران خواهر و برادر تهرانی در قالب هشتاد و پنج گروه جهادی و بر اساس عرصه یابی ها و مکان یابی هایی که از قبل انجام داده اند، به خدمت رسانی در نواحی مختلف می پردازند.

ربیعی در بخش دیگری از صحبتهای خود یادآور شد: بسیج سازندگی استان تهران به منظور هماهنگی برای اجرای هرچه بهتر طرح هجرت سه، علاوه بر برگزاری دو نشست مشترک با استانداری، چهار کارگروه تخصصی در حوزه های مختلف جهادی را راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش استان تهران، تعداد 372 مدرسه را جهت بهسازی، رنگ آمیزی و مرمت، به بسیج سازندگی معرفی کرده، افزود: هفت هزار دانش آموز دختر و پسر تهرانی جهت غنی سازی اوقات فراغت خود و یادگیری آموزشهای مختلف، در فصل تابستان به بهسازی، رنگ آمیزی و مرمت مدارس سطح استان می پردازند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار