دبیر ستاد گرمیداشت سوم خرداد سمنان خبر داد؛

برگزاری بیش از 1500 برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان سمنان

دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد سمنان گفت: بیش از 1500 برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 08May 2017
برگزاری بیش از 1500 برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان سمنان

به گزارش دفاع پرس از سمنان، دومین جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری سمنان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، نمایندگان نیروهای مسلح، فرمانداران، شهرداران و کلیه مدیران دستگاهای اجرایی استان در استانداری سمنان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به اینکه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد بیش از 1500 برنامه اعلام شده است، اظهار داشت: نیاز امروز جامعه اسلامی ما به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی یک نوع سرمایه بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی بیان داشت: یکی از رموز و عوامل موفقیت ما در سال‌های دفاع مقدس حضور مردم در صحنه  بود و امروز با داشتن برنامه‌ها و مناسبت‌های مهم دفاع مقدس در طول سال، باعث افزایش روحیه حماسی و معنوی و افزایش انسجام حضور مردم در صحنه خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری سمنان با اشاره به ضرورت گرامیداشت و بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس نیز بیان داشت: باید کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در جهت ترویج این مناسبت‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند که مردم اثر آن برنامه‌ها را احساس کنند.

اسلامی‌راد گفت: اجرای برنامه‌های سوم خرداد باید مردمی برگزار شوند و در سطح شهرها  و شهرستان‌های استان برنامه‌های فرهنگی برگزار شود.

به گزارش دفاع پرس، مراسم گرامیداشت سوم خرداد همزمان با سراسر کشور در چهار روز با برگزاری آئین گرامیداشت شهدای سوم خرداد در شهرستان‌های استان سمنان، در قالب رژه موتوری موتورسواران، رژه کامیون‌داران، سخنرانی، مداحی، غبارروبی گلزار شهدا، همایش بزرگ ایثارگران، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، تجلیل از رزمندگان، دیدار با خانواده شهدا  و حماسه‌سازان عملیات بیت‌المقدس، دیدار با خانواده شهدا مدافع حرم، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس، شب شعر و خاطره، اکران فیلم با موضوع دفاع مقدس در سینمای سطح استان به صورت رایگان و نیم‌بها، برگزاری مسابقه کتابخوانی، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات وزرشی، دیدار با ائمه جمعه استان، حضور راویان در مساجد، پایگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها