اطلاعیه سازمان بسیج کارمندان به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار یادآور حماسه‌آفرینی‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است

سازمان بسیج کارمندان کشور ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، با صدور اطلاعیه‌ای این روز را به همه اصحاب رسانه و ارباب خبر و دست‌اندرکاران عرصه خبررسانی در سراسر کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۲۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ - 07August 2014

روز خبرنگار یادآور حماسه‌آفرینی‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش دفاع پرس، در این اطلاعیه آمده است:

«بار دیگر 17 مرداد فرا رسید و برای لحظهای خبرنگاران را به مکث و سکوت وا داشت. این قشر جامعه که به لحاظ نوع کار و فعالیت خود اغلب اوقات دیدگانی موشکاف و تیزبین و ذهنهایی تحلیلگر و تفسیرگر دارند و به همین دلیل چهرههای آنان قیافههایی پرسشگر و جستجوگر به خود میگیرد، فقط یک بار در سال لبخند حاکی از آرامش و فراغت از دغدغههای کاری بر لبانشان جاری میشود و نقش شادی بر چهره آنها میزند و آن 17 مرداد روز خبرنگار است.

این روز یادآور حماسهآفرینیهای شهیدان هشت سال دفاع مقدس و آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگههای اعلام نوشتند یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را گرامی میداریم.

تحولی که امروز در عرصه رسانه در کشور ما در حال وقوع است نقطه عطف بسیار مهم و بیسابقه است که به همت دستاندرکاران و فعالان این بخش در چند سال اخیر محقق شده است و مطمئناً این سالها در تاریخ و تمدن ایران بزرگ به ثبت خواهد رسید.

روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و رسانه تبریک گفته و برای یکایک آن عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

آرزومندیم که برای همیشه اندیشهمان از نفوذ پلیدیها و افکار منحرفکننده و منفی پاک بماند.»

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار