مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه:

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی هستند

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه در پیامی، ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباطات عنوان کرد: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم و وجدان بیدار جامعه هستند.
کد خبر: ۲۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴ - 06August 2014

خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی هستند

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، در پیام «حسن رحیمی» مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه که روز چهارشنبه انتشار یافته، آمده است: 17 مرداد روز خبرنگار، یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه خبر و اطلاع رسانی شهید محمود صارمی است، شهیدی که به معنای واقعی یکی از مصادیق سوگند حضرت حق به قلم است.

وی در این پیام میافزاید: این روز همچنین نام و خاطره اسوه علم و اخلاق رسانه، دکتر کاظم معتمدنژاد را در خاطرها زنده و به همگان یادآوری می کند که همواره تجسم امانت، مسئولیت و تعهد در انجام وظیفه باشند.
 
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه تصریح می کند: بی شک امروز رسانههای متعهد رسالتی بس خطیر در عرصه آگاهیبخشی و نهادینه کردن فرهنگ جامعه در سطوح مختلف و توسعه و پیشرفت و آبادانی هر جامعه دارند و خبرنگاران که در کنار مردم و مسوولان به عنوان حاملان و مرسلان خبر به تحلیل صحیح و منطقی وقایع می پردازند، با شناخت صحیح از مشکلات و تنگناهای موجود و درک واقعبینانه از منافع ملی در جهت رفع آن تلاش میکنند و مانع از هر گونه آسیب رسانهای به چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند.
 
رحیمی ادامه می دهد: خبرنگاران طلایهداران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فکری و فرهنگی جامعه، مرهون تلاشهای خستگیناپذیر آنهاست.
 
وی می افزاید: اینجانب بهعنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ روابط عمومی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران پر تلاش عرصه دانایی، آزادی، امید و همدلی بهویژه در حوزه دستگاه قضایی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون همگان را خواستارم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار