پیام تبریک نیروی انتظامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

خبرنگاران با انعکاس به‌موقع اخبار نسل‌کشی مظلومان به رسالت خود عمل کنند

خبرنگاران و اصحاب رسانه باید پا به پای مردم فهیم ایران از طریق انعکاس به موقع اخبار نسل‌کشی مسلمانان و مظلومان در سرتاسر جهان از جمله در غزه، عراق و سوریه به افکار عمومی و نشان دادن چهره واقعی مدعیان حقوق بشر، رسالت خطیر خود را محقق کنند.
کد خبر: ۲۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ - 07August 2014

خبرنگاران با انعکاس به‌موقع اخبار نسل‌کشی مظلومان به رسالت خود عمل کنند

به گزارش دفاع پرس، نیروی انتظامی با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به راویان خبر و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن پیام تبریک نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

امنیت عمومی از اساسیترین نیازهای انسانی به شمار میرود که حفظ آن بر عهده نیروی انتظامی گذارده شده و احساس امنیت بهعنوان بخشی از امنیت عمومی مقوله ای ذهنی و درونی میباشد که برآیند عمل کلیه نهاهای اجتماعی است. در این عرصه نقش وسایل ارتباط جمعی و خصوصا خبرنگاران در انعکاس رویدادها بسیار برجسته و بی بدیل است.
 
بیتردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگیناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، همدوش با سایر نهادهای مسئول علیالخصوص نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در سایهسار رهبری مدبرانه حضرت امام خامنهای عزیز مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابتقدم ماندهاند.
 
خبرنگاران طلایهداران جبهه آگاهیبخش جامعه هستند که در صحنههای سرنوشتساز با تلاش خستگیناپذیر و صادقانه در فرآیند پیچیده و دشوار تقابل با جنگ نرم دشمن با اطلاعرسانی شفاف و بههنگام در راستای بازتاب واقعیات، دفاع از امنیت،آزادگی و اسلام از هیچ کوششی دریغ نمیورزند.
 
امروزه بر همه روشن و مبرهن است که گام اول برای پاسخ گویی به ندای مظلومیت افراد تحت ستم، انعکاس صحیح و درست مظلومیت آنان درمطبوعات و رسانهها میباشد. خبرنگاران و اصحاب رسانه باید پا به پای مردم فهیم ایران از طریق انعکاس بهموقع جنایات و نسلکشی مسلمانان و مظلومان در سرتاسر جهان از جمله در غزه، عراق، سوریه و... به افکار عمومی و نشان دادن چهره واقعی مدعیان حقوق بشر، حمایت و رسالت خطیر خود را محقق کنند. اگر ظلمی که در فلسطین بر مسلمین روا شده، از سوی رسانهها بهصورت درست منعکس شود و در مقابل دیدگان جهانیان قرار گیرد، یقینا آن زمان دشمنان مدرن بشریت به سرکردگی صهیونیسم جهانی در تنگنای افکار عمومی قرار خواهد گرفت.
 
با گرامیداشت هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی بهدست کوردلان و دشمنان آگاهی و روشنگری، و روز خبرنگار باید گفت، امروز فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی بر خود میبالند که با تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده خود با اصحاب رسانه گامهای بلندی در توسعه نظم و امنیت برمیدارند.
 
نیروی انتظامی با ادای احترام به همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاعرسانی میهن اسلامی، این روز عزیز را به خبرنگاران و طلایهداران جبهه آگاهیبخش تبریک و تهنیت عرض مینماید.
نظر شما
پربیننده ها