آیت الله اختری در همایش «تجلی اخلاص» خبر داد؛

برنامه‌ریزی مجمع جهانی اهل بیت (ع) برای اعزام مسلمانان 140 کشور به راهیان نور

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: این مجمع اردوها و هیات‌هایی را برای مردم و مسلمانان 140 کشور دنیا برگزار می‌کند، تا در راهیان نور شرکت کنند.
کد خبر: ۲۴۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ - 10July 2017
مجمع جهانی اهل بیت (ع) آماده اعزام مسلمانان 140 کشور به راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، آیت الله «عباسعلی اختری» دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در همایش «تجلی اخلاص» که با حضور فعالان و دست‌اندرکاران راهیان نور در حال برگزاری است، اظهار داشت: زمانی دست‌ها، قلم‌ها و حرکت‌هایی در جهت تحریف خط امام و دفاع مقدس آغاز شد، که با سخنان روشنگرانه مقام معظم رهبری جلوی این اقدام گرفته شد. پس این کاری که در قالب راهیان نور صورت می‌گیرد، اقدامی در جهت پیشگیری از تحریف دفاع مقدس است.
 
وی ادامه داد: البته سرمایه‌گذاری که برای احیای ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود، بسیار کم است. یکی از کارهایی که برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌شود، اعزام کاروان‌های راهیان نور است و این هم برای پیشگیری از انکار رشادت‌های دفاع مقدس انجام می‌شود.
 
آیت الله اختری بیان داشت: مجمع جهانی اهل بیت در نظر دارد اردوها و هیات‌هایی را برای مردم و مسلمانان 140 کشور دنیا که مجمع جهانی اهل بیت با آنها در ارتباط است برگزار کند، تا با مشوق‌هایی که ارائه می‌شود آنها نیز بتوانند در راهیان نور شرکت کنند؛ در واقع با این کار بنا داریم راهیان نور را در بُعد بین المللی توسعه دهیم.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار