فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف 50 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ ضربات مهلک پلیس به قاچاقچیان مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف ۵۰ تن مواد مخدر در استان، گفت: کشف محموله‌های مواد مخدر از قاچاقچیان که برای گسترس اقدامات ضدامنیتی خود به آنها اتکا داشتند، ضربات مهلکی به آنان وارد کرده است.
کد خبر: ۲۴۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ - 24July 2017
کشف 50 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ ضربات مهلک پلیس به قاچاقچیان مواد مخدربه گزارش دفاع پرس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی در آیین صبحگاه عمومی که با حضور یگان‌های نمونه در ستاد انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به اجرای سه عملیات بزرگ انتظامی استان علیه قاچاقچیان، اظهار داشت: در این عملیات‌ها بالغ بر 4 تن مواد مخدر به همراه ده‌ها قبضه سلاح و هزاران فشنگ جنگی از اعضای این باندها کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از زحمات ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، سیب و سوران، نیکشهر، سراوان و زاهدان به دلیل انجام اقدامات و عملیات‌های مهم تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به ضربات مهلک پلیس بر قاچاقچیان مواد مخدر، بیان کرد: با کشفیات مواد مخدر، پلیس ضربات مهلکی بر قاچاقچیان وارد کرده، زیرا مخلان امنیت جامعه برای توسعه تحرکات ضدامنیتی خود نیاز به امکانات مالی دارند و با کشف محموله‌های مواد مخدر آنان توسط نیروی انتظامی به آنان ضربات زیادی وارد شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در عملیات ها و درگیری های مختلف، نیروی انتظامی استان بالغ بر 50 تن مواد مخدر را کشف کرده، افزود: میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به اقدامات گسترده یگان‌های انتظامی در کشف جرائم اشاره کرد و گفت: در سال جاری با اشراف اطلاعاتی و اقدامات آفندی توانسته‌ایم بالغ بر 92 درصد جرائم رخ داده در استان را کشف کنیم.

وی به دو وجهه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی از یک سو خدمت‌گزار مردم است و خود را خادم آنان می داند و از سوی دیگر برخورد آن با قانون شکنان و مخلان امنیت جامعه محکم، با قدرت و سخت خواهد بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار