فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

کشف سلاح، مهمات و تجهیزات انفجاری در شمال غرب کشور

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: 30 اسب و قاطر حامل محموله قاچاق سلاح، مهمات و تجهیزات انفجاری در شمال غرب توسط مرزبانان کشف شد.
کد خبر: ۲۴۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ - 24July 2017
کشف سلاح، مهمات و تجهیزات انفجاری در شمال غرب کشور
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه آسایش و رفاه و امنیت در ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدای والامقام است اظهار داشت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم نقش مهم و تاثیرگذاری در امنیت ایران اسلامی دارند چراکه مدافعان حرم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و  در برابر تهدیدات دشمنان در آن سوی مرزها ایستاده‌اند و اجازه ورود متجاوزان و دشمنان به مرزهای جمهوری اسلامی نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با 15 کشور همسایه و هم‌مرز است تصریح کرد: طول مرزهای جمهورهای اسلامی ایران 8 هزار و 755 کیلومتر است که مرزبانان در شرائط مختلف جغرافیایی و آب و هوایی تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه شرایط مرزبانان در مناطق مختلف تفاوت دارد گفت: دمای  هوا در مرزهای مختلف از 50 درجه بالای صفر تا 30 درجه زیر صفر وجود دارد که مرزبانان با شرائط سخت در دفاع از میهن اسلامی تلاش می‌کنند.

سردار رضایی با بیان اینکه تهدیدات مختلفی از مرزهای مختلف علیه ایران اسلامی وجود دارد خاطر نشان کرد: تهدیدات  مختلفی در مرزهای پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق و دیگر مرزها علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی تولید می‌شود و گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه در راستای ضربه زدن به آرمان انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به موضع‌گیری‌های ابلهانه دولت ملعون عربستان در راستای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: حمله این کشور به مردم مظلوم و ستم‌دیده و مسلمان یمن در راستای مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده مرزبانی ناجا  از کشف محموله بزرگ قاچاق سلاح در شمال غرب کشور خبرداد و گفت: 30 اسب و قاطر حامل محموله قاچاق سلاح، مهمات و تجهیزات انفجاری در شمال غرب توسط مرزبانان کشف شد.

سردار رضایی با بیان اینکه  حمل این نوع قاچاق تهدید جدی برای کشور است افزود: حمایت از قاچاقچیان کالا و اسلحه کوله‌بر توسط برخی مسئولان، زمینه فعالیت این افراد سودجو که ایران اسلامی را با تهدید مواجه می‌کند صحیح نیست.

وی با اشاره به امنیت پایدار در استان بوشهر افزود: امنیت پایدار در استان بوشهر ناشی از همدلی و تعامل بین مسئولان و مردم، و مسئولان سرمایه بزرگی است که نتیجه آن امنیت پایدار است.

فرمانده مرزبانی ناجا  جایگاه مرزبانی را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: مردم استان بوشهر در مرزبانی رشادت خود را نشان داده‌اند که شهید رئیسعلی دلواری به عنوان مرزبان این استان که در راه مبارزه با استعمار متجاوز به شهادت رسید از آن جمله است.

سردار رضایی با اشاره به افزایش کشفیات قاچاق در مرزهای ایران اسلامی تاکید کرد: مقابله با قاچاق هنور رضایت بخش نیست باید اقدامات جدی‌تری در این عرصه انجام شود.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف ته لنجی در استان‌های ساحلی از جمله بوشهر گفت: قانون از ورود کالای غیرمجاز جلوگیری می‌کند که برای رفاه مرزنشینان استان بوشهر باید قانون ته لنجی ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

فرمانده مرزبانی ناجا  با اشاره به افزایش تجهیزات دریابانی استان‌های ساحلی خاطر نشان کرد:تحهیز و تقویت مرزهای دریایی و خشکی به تجهیزات پیشرفته و نوین در دستور کار قرار دارد که در این راستا فرماندهی دریابانی استان بوشهر به شناورهای 60 فوتی مجهز می‌شود.

سردار رضایی با قدردانی از خدمات ارزنده سردار قلندر لشکری در پست دریابانی استان بوشهر، سرهنگ قاسم رضایی‌نژاد را به عنوان فرمانده دریابانی استان بوشهر معرفی کرد.

وی با بیان اینکه سردار لشکری به فیض بازنشستگی نائل شده است تصریح کرد: وی به عنوان مشاور  فرمانده مرزبانی نداجا در استان بوشهر منصوب می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها