سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی بزرگترین نقطه ضعف آمریکا/ افزایش توان دفاعی کشور مهر ابطال بر اقدامات دشمن است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش توان دفاعی کشور مهر ابطال بر اقدامات دشمن است، گفت: مهم‌ترین نقطه ضعف آمریکا، دستاورهای انقلاب اسلامی است؛ لذا ما نباید تحت هیچ شرایطی از مواضع انقلاب کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۲۵۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰ - 02August 2017

افزایش توان دفاعی مهر ابطال بر اقدامات آمریکا

«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اظهار داشت: این تهدید و تحریم‌ها ریشه در ذات خراب آمریکا دارد؛ کینه و دشمنی این کشور نسبت به ایران از همان آغاز روزهای ظهور انقلاب اسلامی نمایان شد.

وی ادامه داد: تحریم‌های آمریکا برای ما موضوع تازه‌ای نیست، این تکرار مکررات دشمنی‌ها و کینه ورزی‌ها در برابر ایران است.

سعیدی خاطرنشان کرد: با اعمال تحریم‌های جدید، چهره‌ی خصمانه و حقیقی این کشور برای همگان به وضوح قابل رویت شد و آن عده‌ای که خوش‌ بین به تعامل با آمریکا بودند باید دریافته باشند که این کشور قابل اعتماد نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، روسیه و کره شمالی به دنیا ثابت کرد که نمی‌تواند به هیچ تعهدی پایبند باشد.

وی تاکید کرد: آمریکا جز اینکه به اهداف خود از راه‌های شوم دست پیدا کند، به هیچ چیز نمی‌اندیشد؛ اعمال این تحریم‌های جدید یکی از همین راه‌های شوم است. مسوولین جمهوری اسلامی باید در مقابله با این طرح تحریم که توسط نمایندگان سنای آمریکا به تصویب رسید عزم جدی داشته باشند و اقدامی در نظر بگیرند که موجب پشیمانی کنگره از کردارشان شود.

سعیدی گفت: مهم‌ترین نقطه ضعف دشمنان، در راس آن‌ها آمریکا، دستاورهای انقلاب اسلامی است، ما نباید تحت هیچ شرایطی از مواضع انقلاب کوتاه بیاییم. تجربه به ما نشان داده که آمریکا اهل گفتگو نیست، راه مقابله با هرگونه تهدید و تحریم، افزایش توان دفاعی کشور است، قدرت روز افزون ایران در تمام عرصه‌ها مهر ابطال بر تمام اهداف و نقشه‌های آمریکا خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: ما باید در توان هسته‌ای، دفاعی و فناوری علمی پیشتاز باشیم، باید در برابر هجمه‌های دشمن قوی باشیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «دشمن تا وقتی در یک کشور طمع می‌کند که آن کشور را ضعیف ببیند، اما اگر کشوری قدرتمند شود دشمن دیگر نمی‌تواند در آن طمع کند.»

وی گفت: وقتی که ما در عرصه سیاسی، نظامی و امنیتی پیشرفت چشم‌گیر و قدرت عظیمی داشته باشیم، نه تنها آمریکا بلکه هیچ کشوری نمی‌تواند در برابر ما عرض اندام کند.

سعدی ادامه داد: وقتی آمریکا در درگیری‌های موجود در منطقه حضور پیدا می‌کند و به بهانه‌ی دفاع از حقوق بشر اقداماتی عکس آن انجام می‌دهد، قطعا با خسارت‌های فراوانی رو به‌رو می شود، جبران کننده‌ی این خسارات رژیم صهیونیستی و آل سعود است.

وی با بیان اینکه طراح فتنه‌انگیزی ها و آشوب‌ها در منطقه آل سعود و رژیم صهیونیستی هستند خاطرنشان کرد: آمریکا اعمال کننده سیاست های این کشورها در منطقه با پول های عربی است به طوری که اگر آمریکا در پیشبرد اهداف خود، دچار خسارت شود، کسی که با میلیاردها دلار به کمک او می‌آید، آل سعود است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها