قاضی‌پور در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

وزارت اطلاعات در دوره علوی عملیات‌های موفق بسیاری انجام داده است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان تصدی آقای علوی در وزارت اطلاعات عملیات‌های موفق بسیاری انجام شده است.
کد خبر: ۲۵۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 16August 2017
وزارت اطلاعات در دوره علوی عملیات‌های موفق بسیاری انجام داده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که بخشی از زمان اکبریان را در موافقت با برنامه‌های حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی گرفته بود، اظهار داشت: آقای علوی نگاهی فرهنگی به امنیت دارد و مشکلات حاد امنیتی و سیاسی را به اجتماعی و اقتصادی تبدیل می‌کند و با آنها برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: آقای علوی رفتار عاقلانه‌ای در چارچوب نظام و شورای عالی امنیت ملی در پیش گرفته و این کار وی باعث ایجاد آرامش در فضای امنیتی کشور شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر اینکه در زمان تصدی آقای علوی در وزارت اطلاعات عملیات‌های موفق بسیاری انجام شده است گفت: به طور نمونه در چند وقت اخیر اطلاعات کل آذربایجان غربی با یک عملیات سرکرده و سرگروه‌های ضدانقلاب را دستگیر کرد.

قاضی‌پور تصریح کرد: شناسایی 120 گروه تروریستی در مرزهای کشور، دستگیری عناصر تروریستی، آزادی وابسته نظامی در یمن، نجات 4 مرزبان گروگان گرفته شده، بازگرداندن پیکر شهید دانایی‌فر مرزبان ایرانی که در پاکستان به شهادت رسیده بود، پایان دادن به اعتراض صوفیان و کشف مواد منفجره گوشه‌ای از عملکرد نیروهای خدوم وزارت اطلاعات در چند سال اخیر است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها