عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برنامه ششم توسعه عامل مهمی در اعتلای نظام است/ وزرای دولت جدید برنامه‌های اسناد بالادستی را محقق کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت‌های کشور در گرو عمل کردن به برنامه‌های اسناد بالادستی خواهد بود.
کد خبر: ۲۵۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ - 26August 2017

دولت دوازدهم برنامه‌های اسنادبالادستی را محقق کند«محمدرضا نجفی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به تشکیل کابینه جدید و آغاز به کار دولت دوازدهم، اظهار داشت: مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خیر و صلاح کشور در راه توسعه و پیشرفت‌های همه‌جانبه در گرو عمل به برنامه‌ها و سیاست‌های اسناد بالادستی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن، سند چشم‌انداز را مهم‌ترین برنامه‌ی پیش روی دولت دوازدهم خواند و گفت: ما سند چشم‌انداز را داریم، سند چشم‌انداز از برازنده‌ترین اسناد است؛ چرا که با صلاحدید و مشورت مسوولین و صاحب‌نظران خیراندیش کشور، اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت چکیده و خلاصه با استفاده از تجربیات تبدیل به برنامه‌هایی برای آینده کشور شده است، که انتظار می‌رود وزرای جدید دولت به سمت تحقق برنامه‌های این سند حرکت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس، اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین مطالبه‌ی مقام معظم رهبری از دولت خواند و گفت: از برنامه‌های مهم دیگری که باید مورد توجه دولت قرار بگیرد، عمل کردن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. وزرای دولت باید برای تحقق بخشیدن به دستورالعمل‌های اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

نجفی خاطرنشان کرد: وقتی که دولت در برآورده ساختن برنامه و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گامی موثر بردارد، همین امر موجب توسعه‌ی ظرفیت‌های عملیاتی کشور، توسعه منابع، توسعه سرمایه‌ها و مقاومت کشور در برابر هرگونه تهدید و هجمه دشمنان، خواهد شد.

این نماینده مجلس همچنین برنامه ششم توسعه را موجب اعتلای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: سند دیگری که حتما باید مورد توجه دولت قرار بگیرد، برنامه ششم توسعه کشور است. آنچه که مصلحت دین و دنیای مردم و موجب اعتلای کشور و نظام ما هست تحقق اهدافی خواهد بود که در این سندها و برنامه‌ها تدوین شده است؛ این سند و برنامه‌ها برگرفته شده از قانون اساسی است که قانون هم چیزی نیست جز مطالبات مردم.

نجفی در پایان بر ضرورت پیروری از اسناد بالادستی تاکید کرد و گفت: دولت برای رشد و شکوفایی کشور در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید در عمر چهار ساله‌ی خود برای محقق شدن اسناد بالادستی برنامه‌ریزی مناسب داشته باشد و در این مسیر تمام ظرفیت‌های خود را بکار بگیرد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار