رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ایثارگران نیاز به ارائه خدمات درمانی بیشتری دارند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به اینکه درمان، دغدغه ایثارگران است، گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده، اما نیاز به ارائه خدمات بیشتری وجود دارد.
کد خبر: ۲۵۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ - 29August 2017
ایثارگران نیاز به ارائه خدمات درمانی بیشتری دارندبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، «محمدعلی شهیدی» صبح امروز سه‌شنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تا کنون در 10 استان افتتاح ساختمان مرکزی داشته‌ایم و تا پایان دولت دوازدهم تمام ساختمان‌های مرکزی در شهرستان‌های بزرگ نوسازی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در تهران ساخت ساختمان مرکزی آغاز شده و تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: به تمامی شهرستان‌ها ابلاغ شده که ساختمان‌های نیمه‌کاره خود را به اتمام برسانند و یا به ساخت ساختمان جدید مبادرت ورزند و در صورت کمبود بودجه این اختیار را دارند که ساختمان قدیمی را فروخته و برای نوسازی هزینه کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدیران توصیه کرد: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب نسبت به ارائه خدمات با کیفیت به جامعه ایثارگری اقدام کنند.

شهیدی با تأکید بر اینکه ما باید کارهای نو خلق کنیم، خاطرنشان کرد: درمان، دغدغه ایثارگران است و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده، اما نیاز به ارائه خدمات بیشتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه کار ما در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمتگزاری افضل مردم است، گفت: در فضایی کار می‌کنیم که مقدس‌ترین کارها به آن واگذار شده، لذا باید ساختمانی مناسب برای ارائه خدمات داشته باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار