نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه:

مشکلات فلسطین و کشورهای منطقه بخاطر دروغگویی مدعیان حقوق بشر است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گفت: گرفتاری‌های دنیا و آوارگی مردم فلسطین، مشکلات عراق، سوریه و افغانستان به علت آن است که کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، راستگو نیستند. بچه‌های مسلمان چه گناهی کرده‌اند که زیر بمب‌های غرب کشته شوند.
کد خبر: ۲۵۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ - 30August 2017
مشکلات فلسطین و کشورهای منطقه بخاطر دروغگویی مدعیان حقوق بشر استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «حجت الاسلام والمسلمین محمدی» نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز (چهار شنبه، ۸ شهریور) در دیدار با اهالی رسانه با بیان اینکه قرآن، عترت و وقف سه ماموریت مهم این سازمان است، اظهار داشت: انتظار داریم اهالی رسانه فرهنگ و معارف قرآن، فرهنگ و معارف اهل بیت و فرهنگ وقف را تبلیغ کنند.

وی گفت: قرآن، عترت و وقف هر سه مربوط به خداوند و حکم الهی است که در ادیان گذشته نیز وجود داشته اند. دین مسیحیت و یهودیت نیز وقف داشته اند و پیامبر گرامی اسلام نیز آن را امضا کرده است.

محمدی بیان کرد: ماموریت های ما مربوط به هیچ جریانی سیاسی نیست و اگر این فرهنگ در جامعه گسترش پیدا کند باعث خوشبختی مردم در دنیا و آخرت خواهد شد. برخی ها سوال می کنند آیا دین اسلام شادی هم دارد؟ بله، اسلام دین شادی است اما ما نتوانسته ایم آن را محقق کنیم و آن در جامعه ای که دروغ، فریب و مکر نباشد محقق می شود. این درس را قرآن را به ما می آموزد و اگر سراسر جامعه بشری بر این اساس بنا نهاده شود هیچ مشکلی رخ نخواهد داد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: گرفتاری های دنیا و آوارگی مردم فلسطین، مشکلات عراق، سوریه و افغانستان به علت آن است که کسانی که دم از حقوق بشر می زنند، راستگو نیستند. بچه های مسلمان چه گناهی کرده اند که زیر بمب های غرب کشته شوند.

وی افزود: غرب به قیمت نابودی دیگران به منافع خود فکر می کند. ما اگر بر مبنای قرآن زندگی کنیم زندگی خوبی را تجربه خواهیم کرد. معارف اهل بیت نیز بر اساس قرآن است و همیشه به فکر دیگران هستند و نسبت به سرنوشت دیگران احساس مسئولیت دارند.

نماینده ولی فقیه در سازمان و امور خیریه گفت: موقوفه های زیادی از صدها سال پیش وجود دارد که نشان می دهد پیشینیان ما به فکر یتیمان، بیماران محصلین علوم دینی و ... بوده اند. اگر فرهنگ وقف احیا شود خیلی از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: کسی که سرمایه ای را وقف می کند با از خودگذشتگی نام و نشان خود را ماندگار کرده و زندگی بسیار از افراد جامعه را متحول می کند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار