به همت بنیاد فرهنگی صبح قریب و فرهنگسرای انقلاب اسلامی؛

«باغ خرمالو» با حضور مهدی سیار رونمایی و نقد می‌شود

دومین نشست «رصد صبح» به نقد و بررسی رمان «باغ خرمالو» نوشته هادی حکیمیان می‌پردازد.
کد خبر: ۲۵۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ - 11September 2017
«باغ خرمالو» با حضور مهدی سیار رونمایی و نقد می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دومین نشست «رصد صبح» با رونمایی و نقد وبررسی رمان «باغ خرمالو» نوشته هادی حکیمیان در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در این برنامه که سه شنبه 21 شهریور با حضور کارشناسان، علی اصغر عزتی‌پاک و محمدرضا شرفی خبوشان صورت می‌گیرد، تازه‌ترین اثر حکیمان رونمایی و نقد و بررسی می شود و محمدمهدی سیار، کارشناس ـ مجری این نشست خواهد بود.

«باغ خرمالو»، رمان نوجوانان است و در فضای شهریور سال 1320 نوشته شده است. این رمان، روایتگر استعفا و تبعید رضاشاه پهلوی به خارج از کشور است، زمانی که کشور در اشغال متفقین قرار دارد. در آن هنگام پهلوی دوم با خانواده سلطنتی به شهرهای ایران از جمله تهران، اصفهان، یزد و بندرعباس سفر می‌کند و در این سفر چند نوجوان با آنان دیدار می‌کنند. نویسنده با نگارش «باغ خرمالو» در حقیقت شخصیت شکست‌خورده یک دیکتاتور را به تصویر کشیده است. این رمان در نهمین جشنواره داستان انقلاب اثر برگزیده شناخته شد. «باغ خرمالو» را هادی حکیمیان به رشته تحریر درآورده است.

هادي حكيميان، متولد 1357 داستان‌نويسی را از سال 1379 در كلاس های آموزشی حوزه‌هنری استان يزد آغاز كرده و اكنون مدرس و عضو انجمن داستان‌نويسان حوزه‌هنري استان است. وی در جشنواره های متعدد ادبی همچون کنگره شعر و قصه کشور، جشنواره خانه داستان، کتاب سال شهید غنی پور، جشنواره زاهدان، جشنواره داستان کوتاه اصفهان موفق به کسب رتبه شده و نخستین اثر وی با عنوان « گل انارها را باد می بردش» در سال 1384 منتشر شده است.

دومین نشست «رصد صبح» با همکاری بنیاد فرهنگی صبح قریب و فرهنگسرای انقلاب اسلامی ساعت 17 سه شنبه 21 شهریور در سالن سپیده فرهنگسرا برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این کتاب با تخفیف 50 درصد می‌توانند با شماره 55408668 تماس بگیرند. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها