هفته پدافند غیرعامل با مسوولیت استانداری های کشور برگزار می شود

مدیر کل پدافند غیرعامل وزارت کشور اعلام کرد: هفته پدافند غیرعامل با شعار «پدافند غیر عامل، یک اصل برای همیشه» با مسوولیت استانداری های سراسر کشور، در هفته جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷ - 26October 2013

هفته پدافند غیرعامل با مسوولیت استانداری های کشور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «مجید آقا بابایی» گفت: دستورالعمل اجرایی هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل به استانداران سراسر کشور به عنوان روسای شورای پدافند غیرعامل استان ابلاغ شده است.

آقا بابایی افزود: در سراسرکشور ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل برای هماهنگی بین دستگاه ها و برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم تشکیل شده است.
 
وی درباره برنامه های در نظر گرفته شده در استان ها برای این منظور، اظهار داشت: تشکیل جلسات شورای اداری و شورای پدافند غیر عامل استان، ملاقات با ائمه جمعه، استفاده از ظرفیت رسانه ای برای آگاه سازی عموم جامعه درباره پدافند غیر عامل، برگزاری همایش های آموزشی و پژوهشی، برگزرای رزمایش در استان ها و اجرای برنامه هایی از جمله قطع برق اضطراری در استان ها برای هفته پدافند غیر عامل اجرا خواهد شد.
 
مدیر کل پدافند غیرعامل وزارت کشور با بیان این که تمام روزهای هفته پدافند غیر عامل با عنوان هایی نامگذاری شده است، گفت: در این هفته برنامه های مختلفی در سطح استان ها در نظر گرفته شده که به اجرا در می آید.
 
آقابابایی خاطر نشان کرد: بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت و حساسیت پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات و اجرایی شدن بندهای مندرج در سیاست های کلی نظام در مورد پدافند غیرعامل اجرا می شود.
 
وی ادامه داد: این بزرگداشت در جهت فرهنگ سازی و آموزش عمومی در زمینه بکارگیری اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در بخش دولتی و غیردولتی براساس مواد مرتبط مندرج در برنامه پنجم توسعه کشور در حوزه پدافند غیرعامل است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار