سردار جلالی:

صنعت دفاعی با تفکر بسیجی به نماد اقتدار تبدیل شده است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور تاکید کرد: تفکر جهادی و بسیجی و رویکرد خلاق و نوآورانه مجموعه نیروهای مسلح و عملیاتی شدن دستاوردهای آنان در حوزه‌های سایبری، صنعت دفاعی را نماد اقتدار قرار داده است.
کد خبر: ۲۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 21August 2014

صنعت دفاعی با تفکر بسیجی به نماد اقتدار تبدیل شده است

به گزارش دفاع پرس سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی به مناسبت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی، این روز را گرامیداشت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
۳۱ مرداد ماه روز صنعت دفاعی؛ به نام جهادگران گمنامی رقم خورده است که جهاد خستگیناپذیر آنان طی سه دهه گذشته در نیروهای مسلح،هرگونه وابستگی نظامی کشورمان را به بیگانگان از هم گسسته و تهدیدات ابرقدرت های نظامی جهان را بیاثر کرده است.

در برههای که ابرقدرتهای غربی به بهانههای واهی حضور ایران در چرخه اقتصادی جهانی را محدود ساخته و تلاش دارد تا در پرواز متخصصین و فرهیختگان این مرز و بوم در بلندای آبی آسمان، تزلزل ایجاد نماید.

صنعت دفاعی میتواند با سلاح ایمان و تدبیر خود همچون دماوندی استوار به جنگ با متجاوزان شتافته با تکیه بر توان ملی و بهرهبرداری مناسب از فرصتهای رشد و توسعه و با فائق آمدن بر موانع، ضمن شکوفایی روزافزون خود، پایههای اقتداردفاعی کشور را تحکیم بیشتر بخشده، بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مجبور به فرود آوردن سر تعظیم در مقابل همت و غیرت ملت بزرگ ایران اسلامی نماید.

با وجود خصومت تمام عیار جبهه استکبار و نظام سلطه علیه ملت ایران و اعمال تحریمهای زنجیره ای طی ۳۵ سال گذشته، حوزه صنعت دفاعی کشور با بهرهگیری از ظرفیتها و بسترهای موجود و دانایی و توانایی نیروهای خلاق توانسته است الزامات و مقتضیات اساسی دفاعی را فراهم و با پیریزی ساختاری مستحکم و مقتدر در این عرصه، قدرتهای استکباری و مسلح به فناوری های برتر نظامی را به چالش و انفعال بکشاند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشوربا اشاره به حرکت پرشتاب کشور در این حوزه آورده است: بدون تردید، طراحی و ساخت محصولات دفاعی نوین، همطراز با تهدیدات و آرایش صحنههای نبرد در آینده، آمادگی روز افزون کشور را رقم زده است و حرکت نظام، در نیل به آرمان های بلند انقلاب از جمله دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر زورگویان را محقق و حرکت پرشتاب و افتخارآمیز قطار صنعت دفاعی جمهوری اسلامی، در سایه راهبری و حمایتهای پیامبرگونه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنهای عزیز (مدظله العالی) و عزم و اراده فرزندان گمنام و ولایتمدار ملت ایران در نیروهای مسلح استمرار یافته و جبهه معاندین انقلاب و نظام اسلامی را همچنان مأیوس و نظارهگر عظمت و اقتدار خود خواهد ساخت.

تفکر جهادی و بسیجی و رویکرد خلاق و نوآورانه مجموعه نیروهای مسلح و عملیاتی شدن دستاوردهای آنان در حوزههای سایبری،ارتباطات و الکترونیک، تسلیحات و دهها مورد دیگر در صحنه ماموریتهای ارتش و سپاه، صنعت دفاعی کشور را نماد اقتدار و تولید ملی در نظام جمهوری اسلامی قرار داده و این پیام سترگ را منتشر میکند که فرزندان ملت رشید و مجاهد ایران در اجرای رسالت خطیر خود در حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی همواره محیای فداکاری و جانبازی و خلق حماسههای ماندگار و سرنوشت ساز در مصاف با دشمنان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها