ابراهیم کارخانه در بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی:

نمایشگاه رسانه های دیجیتال، تبلیغی علیه تهاجم دشمن است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور جوانان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال را تبلیغی علیه تهاجم دشمن دانست.
کد خبر: ۲۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳ - 25August 2014

نمایشگاه رسانه های دیجیتال، تبلیغی علیه تهاجم دشمن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «ابراهیم کارخانه» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه برای من خیلی غیرمنتظره بود، زیرا جوانان پرشور، خلاق، مبتکر و نوآوری حضور دارند که با شور و نشاط در عرصه فضای مجازی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این جوانان هر کدام به صورت هدفمند، مصمم و برنامه ریزی شده علیه تهاجم فرهنگی دشمن به خصوص در عرصه جنگ سایبری و فضای مجاری سنگر بندی کرده اند.

وی بیان داشت: آینده بسیار درخشانی در این عرصه برای فردای انقلاب اسلامی شاهد خواهیم بود که قابل تقدیر و تشکر است.

کارخانه با اشاره به برنامه ریزی های رسانه های صهیونیستی در قالب پویا نمایی گفت: دراین نمایشگاه شاهد این بوده ایم که جوانان ما با استخراج اطلاعات و تحلیل و بررسی توانسته اند به شیوه های بومی پاتک بزنند که در این زمینه یک فضای جمعی و دفاعی در بین جوانان بوجود آمده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مدافع ارزش های انقلاب هستند، هنگامی که این فضا را می بینند خوشحال می شوند هرچند که این فضا برای دشمنان بسیار مایوس کننده است.

وی افزود: این نمایشگاه بهترین نماد جنبش نرم افزاری است که مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است و این جنبش در حال حاضر در فکر و اندیشه این جوانان و نوجوانان برخواسته از انقلاب مشاهده می شود.

کارخانه با اشاره با اینکه این نمایشگاه نماد یک فضای فرهنگی است، اظهار داشت: این نمایشگاه تبلیغی برای جوانان و نوجوانان در عرصه دفاع ار ارزش های انقلاب اسلامی و برنامه ریزی هدفمند جهت تهاجم به دشمن است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: من پیشنهاد می کنم که چنین نمایشگاه هایی در شهرستان ها برگزار شود و تبلیغات آن در صداو سیما که کم بوده بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار