حضور انتشارات عماد فردا در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

انتشار صوتی و دیجیتالی کتابهای پرمخاطب دفاع مقدس قوت می گیرد

فخرالدین پزشکی مدیر انتشارات عماد فردا گفت:در حال حاضر مشغول طراحی اپلیکیشنی هستیم تا کتاب هایمان را در قالب نسخه پی دی اف و صوتی برای IOS و آندروید منتشر کنیم.
کد خبر: ۲۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰ - 25August 2014

انتشار صوتی و دیجیتالی کتابهای پرمخاطب دفاع مقدس قوت می گیرد

فخرالدین پزشکی مدیر انتشارات عماد فردا در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دفاع پرس در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: انتشارات عماد فردا ناشر تخصصی کتب دفاع مقدس است که از سال 85 به به حوزه ی کتب صوتی وارد شد و کتاب صوتی قصه ی کربلا را که مشتمل بر 10 جلد کتاب بود در تیراژ 3 هزار نسخه منتشر کرد. این انتشارات پس از چهار سال وقفه امسال کار خود را با انتشار تعدادی از کتاب هایش در قالب کتاب صوتی از سر گرفته است.

پزشکی با اشاره به استقبال مردم از غرفه این انتشارات در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب در مورد تفاوت دوره ی جدید فعالیت این انتشارات نسبت به گذشته گفت: تفاوت دوره ی جدیدمان با دوره ی گذشته این است که کتاب ها به صورت سی دی عرضه نمی شود بلکه در قالب پادکست صوتی  و از طریق سایت اینترنتی این انتشارات عرضه می شود. همچنین در حال حاضر مشغول طراحی اپلیکیشنی هستیم تا کتاب هایمان را در قالب نسخه پی دی اف و صوتی برای IOS  و آندروید منتشر کنیم.

وی ادامه داد: قرار است کتاب هایی را که تا به امروز به صورت کاغذی منتشر کرده ایم در قالب نسخه پی دی اف و در قالب نرم افزار های اندروید و IOS  ارائه کنیم.

مدیر انتشارات عماد فردا افزود: از جمله ی کتاب هایی که از این انتشارات در دست چاپ هستند می توان به کتاب های آوای سرباز و نشانه های بهار به قلم آقای حسینی ، کتاب دیگری به نام حزب اللهی افراطی و کتاب بدعت در عزاداری اشاره کرد.

ایشان در مورد استقبال از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: معمولاً اینگونه نمایشگاه ها مخاطب خاص دارند و نشر دیجیتال یک ضرورت است. ما یک چشم اندازی داریم که ورود در این عرصه لازم است و پیش بینی می شود که با پیشرفت تکنولوژِی استقبال از نشر دیجیتال بیشتر از گذشته هم بشود و بخش عظیمی از کتاب ها به این صورت منتشر شوند.

نظر شما
پربیننده ها